Corsagedraad

• Karin

Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie waar ik (online) bruin corsagedraad kan bestellen, heb al een tijdje zitten google-en maar helaas tot nu toe zonder resultaat.

Groetjes, Karin.

• crealenie

Is dat ook met papier?? want dat doe ik altijd de groene of witte bruin verven misschien een idee.

Gr lenie

• Karin

Hoi Lenie,

Geen idee, er staat in het patroon in de p&m vermeld dat ik bruin corsagedraad moet hebben.

Tot nu toe gebruikte ik groen ijzerdraad om te wickeren maar om dat te gaan schilderen vind ik eigenlijk teveel van het goede, vandaar dat ik dacht corsagedraad te gaan bestellen!, bovendien ben ik ook wel nieuwsgierig hoe of wat dat is.

Groetjes, Karin.

• Anneke

met corsagedraad wordt meestal het bloemendraad bedoeld wat je in verschillende diktes kan kopen.

Het is een ijzerdraad welke met papier omwikkeld is en meestal in wit verkrijgbaar.

Je verft het simpel met wat acrylverf in de goede kleur.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Anneke

• Anita Brouwer

Goedemorgen,

Karin, je kunt het proberen bij de webwinkel van Anja en Jan v.d Doel of misschien dat Akke Ris het heeft.

Beide webadressen zijn op de pagina te vinden.

Knutselgroet, Anita Brouwer

• Karin

Dames,

Dank voor jullie meedenken!

Helaas heeft Akke problemen met haar vorige site en v.d.Doel is wegens vakantie niet bereikbaar……tzt dus……nog even geduld oefenen!

Groetjes, Karin.

• Karin

Hallo,

Het is inmiddels toch gelukt om bij Akke te bestellen!!!

Wordt vervolgd…..

Groetjes, Karin.

• adrie van der helm

hoi

de winkel van jan v d doel is weer open hoor maar volgens mij heeft hij geen bruin draad wel wit in verschillende dikte's kan je mischien verven gr adrie