op strooptocht geweest

• ingrid

Hallo allemaal,

ben vandaag langs de verfwinkel en behangzaak geweest en ik heb 2 behangboeken gratis gehad je weet wel van die inkijkboeken die ze na een tijdje weer weggooien. daarna naar een gordijnenzaak en daar kreeg ik een doos met stofjes en 2 stalen met vloerbedekking ook gratis en het wordt thuis bezorgd klasse he'.Toen bij zenos 2 houten kistjes gekocht waar ze cds indoen, maar daar ga ik kijkkasten van maken, die waren niet duur.En tenslotte bij pipoos een dik boek met printjes gekocht 180 sheets. Wij wonen nu 2 jaar in de binnenstad van Breda. met de verhuizing zijn we nu klaar. Nu kan ik eindelijk aan mijn poppenhuis weer eens beginnen. Er staan 8 dozen met boeken en poppenhuisspullen en gereedschap op mij te wachten, die ik 5 jaar geleden hebt ingepakt. Ben benieuwd, volgens mij is het sinterklaas voor mij. haha . groetjes een poppenhuisgek.

• ineke

heerrlijk gevoel denk ik als je zo afgeladen thuiskomt en dan bijna alles gratis!!

hier doen ze net of je om goud vraagt als je die stalenboeken van behang vraagt!!!

heel veel plezier met uitpakken straks.

gr. inekez

• anita

hier ook hoor

er is zelfs een wachtlijst voor

groetjes anita

• Petra (Pooh)

Hier ook, zijn op afspraak aan scholen beloofd.

Ik heb er twee via een vriendin gehad, en al veel van gebruikt.

meestal kom je niet uit met 1 vel, behalve als je er of een lambrizering onder gebruikt, of bij donker behang erboven wit gebruikt, met een behangranje, strookje of latje.

Bij zulk gebruik kun je een vel in drieën snijden, en heb je genoeg.

Ook werken twee teinten samen.

Maar ja, helaas zijn behangzaken er hier zuinig mee, terwijl er toch wel honderden boeken liggen. Al jaren beloofd hij me er eentje, maar telkens als we eens in ze buurt zijn, is het net de goede tijd niet…. tja…

Ingrid, je hebt gewoon al veel voorpret, dat is al genieten!

Breda heeft ook een mooie 2ehands boekhandel toch? 'de Slegte´?

En… een mooi poppenhuismuseum, schijnt verhuist te zijn, maar ik ben er 6jr terug geweest met Ira en Jenny (uit Breda) toen begon ik net aan de hobby. Je weet dan helemaal niet wat er mogelijk is en gemaakt kan worden en wat er allemaal is…. vergeet ik nooit meer.

Veel uitpakplezier!

Petra

• ri-ma

Wat een lekker gevoel geeft dat toch he zo'n strooptocht…

Groetjes Rima

www.rima74.punt.nl