Te gek voor woorden !

• Mandy (Elines-poppenhuizen)

Ik moet dit even kwijt.

Er is iemand op marktplaats die mijn foto's gebruikt om artikelen te verkopen.

Daar ben ik achter gekomen, via een goede klant.

Ik heb de advertenties nu ook gezien, en het zijn inderdaad mijn foto's die ik heb gemaakt.

Aangezien ik er dag en nacht mee bezig ben, verzoek ik diegene om zelf foto's te gaan maken.

De mensen die een webwinkel in hun bezit hebben weten, hoeveel moeite het kost om alles op de rails te houden, en hoeveel werk hierin zit.

Bij de aanbieder staat geen naam bij, alleen een A.

Ik hoop bij deze dat mijn foto's daar heel snel verdwijnen.

Dank U !

• marianne

hallo Mandy.

ik wens jou hier mee erg veel sterkte.

ben het met je eens dat dit inderdaad*te gek is voor woorden*.

hou je taai.!!

laat diegene die dit *op zijn/haar *geweten heeft,hier dan ook eerlijk voor uit

komen..

sterkte er mee.

groetjes van Marianne.

• Mandy (Elines-poppenhuizen)

Dank je wel Marianne !

Ik maak mij niet druk, maar ik stond wel even te kijken.

Des te meer reden voor mij om voortaan in elke foto onze naam te zetten.

Misschien ook een tip voor andere webwinkels.

Ja, je hebt er toch een hoop werk mee.

Als ik van iemand een foto nodig heb vraag ik het altijd, of diegene dat erg vindt.

En normaal gesproken krijg je als webwinkel tegenwoordig van veel groothandels cd's thuisgestuurd.

Ik laat het hierbij, maar je ziet maar dat het raar kan lopen, dat je per toeval je eigen foto's terugziet.

Bedankt voor jou berichtje ! Groetjes Mandy

• marianne

hallo Mandy.

ik kan mij heel erg goed voorstellen dat je geschrokken ben..

vind dit (niet normaal)!!..meer lafheid vind ik het..

ik hoop voor jou dat dit probleem snel word opgelost.!!

*alsnog*sterkte…

ook ik laat het hier bij.

groetjes van Marianne.

• Ineke

Hoi mandy,

Ik heb dit ook mee gemaakt.

Tijdens een workshop heb ik foto's gemaakt en als leuk gebaar diegene die dat gaf, ook de foto's gestuurd.

later zie ik op haar website , mijn foto's staan met de vermelding dat alles van haar zelf is en copirite vermeld.

Ik gemaild en gevraagd dat zinnetje te verwijderen, maar tot op heden…, NIETS.

Zo zie je maar.

We hebben eigelijk geen echt recht als je iets op marktplaats / internet zet, dus het is een goede tip van je…, naam op de foto.

succes ermee ,

Ineke

• Sylvia Tot

Mandy,

Ik vind dit echt heel triest, dat dit gebeurt. Ik hoop dat je oproepje helpt, en dat degene zelf foto's gaat maken.

Ik vind het heel knap van je, dat je er niet echt druk om maakt, maar kan me voorstellen dat je raar opkijkt. Sterkte ermee en veel succes met je hele leuke webwinkel, hoor.

groetjes

Sylvia

• Henneke

Hoi Mandy

Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt.Ik zie foto's uit mijn webwinkel in een andere webwinkel. Nu ging het bij mij alleen maar om fotootjes van materialen . Maar het gaat om het principe.

Net wat je schrijft ……………….het is gewoon een enorme klus , zo'n webwinkel .

Vind het gewoon heel kinderachtig!

Ik hoop dat degene die op marktplaats adverteert reageert en het weg haalt !

Grt Henneke

• Petra (Pooh)

Je kunt op marktplaats emailen naar de aanbieder.

Reageren zij niet, kun je marktplaats zelf aanschrijven (mailen).

Je weet nml nooit of het een adverteerder is die hier ook leest.

Laatste maanden kom ik er niet zo vaak meer, maar je kon altijd een klacht indienen als de advertentie niet klopt of zoals in dit geval, ‘gestolen’ foto's bevat.

Als ze nou reclame voor je maakte, je webwinkeladres erbij, maar dan nog.

Vragen staat vrij zeg ik altijd, en nee is ook een antwoord. Maar vragen is wel zo fatsoenlijk.

Laat je weten hoe dit verder is verlopen? Ben benieuwd.

Fijn dat Eline weer opgeknapt is, ik schrok wel even, want je sluit de winkel niet zomaar even…

Groeten aan Perry en Eline;

Petra