Hallo Allemaal,

In de hoop dat dit de juiste rubriek is.

Voor de zonaanbidders onder ons was deze zomer niet erg gunstig, maar om lekker door te werken was dit een heerlijke zomer.

En dus heb ik heel erg veel kunnen doen de afgelopen maanden.

Om te beginnen is mijn boekje “poppendoos met kleertjes voor jongen of meisje” klaar. In dit boekje staat een poppendoos beschreven die een stuk groter is dan die in mijn eerste boekje waar een baby in paste. In het boekje staat het patroon van de doos en een aantal gebreide, genaaide/geplakte kleertjes. Een popje van 7-7,5 cm. past in deze doos.

Tot 27 oktober, dat is dus na de beurs in Arnhem, krijg je bij dit boekje een zelfde boekje in miniatuur kadoo. Ik sta op de beurs in Vassen en Arnhem. Kijk in mijn webwinkel voor meer informatie.

Maar er is nog iets nieuws. Ik ga weer een nieuwe serie miniboekjes over vakminiaturisten maken. Jaren geleden heb ik serie 1 gemaakt, nu is dus serie 2 aan de beurt.

Het worden 9 boekjes en een supplement. In dat supplement krijgt elk van de 9 vakminiaturisten 2 bladzijden. de boekjes zijn 2,1 x 2,4 cm.

Ik ga de boekjes verkopen. Ze kosten 9,50 per stuk. Ze zijn zoals al mijn boekjes ingenaaid en met een harde kaft.

En, net als de eerste serie, kun je je ook weer abboneren. Er zal 1 x in de maand een boekje uitkomen. Wie een abbonement heeft, krijgt het supplement gratis.

Er zijn al 2 boekjes in deze serie klaar, nl

Wim van soest: Al-leer-lei. Een boekje waarin hij verteld over zijn schoenen, laarzen en koffers, Uiteraard met een heleboel foto's.

Annelies de Kort: (hihihi): Gebreide figuren. Daarin beschrijf ik de kleine popjes die ik gebreid heb zoals: sneeuwwitje, rood kapje, pinokkio, e,d,

In de maak is nu een boekje over Angelique Hoekstra die het popje Wilhelmina maakt.

Verder komen nog in deze serie:

Lia van der Spek-Mozaiek

Dolores van de Akker - dieren

Cocky Wildschut-porcelein

A ns Vogels - houtdraaiwerk met zilver.

En dan zijn er nog 2 onbekenden.

Kijk voor meer informatie in mijn webwinkel of email mij als je vragen hebt.

groetjes,

Annelies de Kort