printer copieapp

• thea

wie kan mij helpen ik wil een printer copieapparaat kopen maar ik weet niet watvoor ik wil er namelijk grote voorbeelden verkleinen en anders om ook voor het poppenhuis 1-12 b,v foto.s verpakkingen krantjes enzv welke moet ik nemen? wie weet het? bedankt namens de poppenhuis kinderen .

• TEA

Hoi Thea,

ik heb vorige maand een Epson Stylus DX7400 serie gekocht.

Voor nog geen € 60,= een 3 in 1 apparaat (kreeg er ook nog een degelijk houten tafelvoetbalspel bij kado)

Kopiëren, printen en scannen.

Natuurlijk met 4-kleuren cartridges. Installeren en beginnen. Super gemakkelijk.

In deze gaan 4 aparte cartridges, dus je wisselt pas de kleur als ie ook echt leeg is.

De cartridge Epson Jachtluipaard Multipack T0715 kost € 32,95 (Computerland).

De kopietjes, printjes enz zijn fantastisch mooi van kleur.

In mijn kring hebben ze allemaal Epson en allemaal zeer tevreden.

Maar één ding Thea, ik verklein en vergroot zelf in Word of Paint (ik zou niet weten hoe dat met de printer/scanner moet.

Wellicht kan iemand anders je dat uitleggen.

Succes met de aankoop en met je printjes.

Laat je ook door anderen raden er zijn zóveel merken.

• Petra (Pooh)

zoals Tea al zei, verkleinen doe je in de pc zelf, in een tekenprogramma als paint of , fotoprogramma en in Word.

Je kunt het wel via de printer doen, maar dan is het toch in het printbeheer van de computer… of via het programma (bijgeleverd op cd) van de printer.

Ik heb een Canon MP700 heel groot aparaat, fotoprinter, scanner en copiër, dus ook 3 in 1, en aparte inktpatronen (4 stuks; geel, blauw, rood, zwart).

Je kunt het beste eens kijken op deze website;

http://www.kieskeurig.nl en kijk dan naar printers, vergelijk ze in prijs, zo spaar je ook een hoop geld uit, plus je kunt recenties lezen van mensen die al zo'n printer hebben.

Ik kijk hier altijd alles op na, waar het ook om gaat, bij aankoop van een fotocamera of een laptop of een wasmachine, of in jouw geval een printer.

Je leest dan vaak wat men het nadeel of voordeel vind.

De meeste printers zijn goed tegenwoordig.

Printers zijn enorm goedkoop geworden laatste jaren, alleen de inkt niet, dus ook daar zou ik heel erg op letten. Een printer koop je met inktcartridges er al in, maar als ze op zijn en je moet 4 kleuren kopen, is dat vaak duurder of bijna gelijk aan de aanschaf van een hele printer.

Je kunt ook nog onderscheid maken tussen alleen zwarte inkt of kleuren, en ook nog of je A4 formaat papier wilt printen of ook A3, voor bv behangetjes.

Veel succes!

groetjes Petra