Hoera!

• Anita

Vandaag is de eerste donderdag dat mijn winkel www.priegelwerk.nl op donderdag open is voor klanten die gewoon langs willen komen.(kijk op de site voor openingstijden).

Daarom krijgt iedereen die iets koopt zowel in de winkel als in mijn webwinkel een extra presentje bovenop het presentje die ik altijd al mee stuur.!

Bovendien komen er binnenkort veel nieuwe produkten binnen en zal ik een aantal workshops plaatsen die online te volgen zijn!

Groetjes Anita (Priegelwerk)

• marja balvers

gefeliciteerd hoor anita!

ik hoop dat je wat klanten hebt gehad op je 1e openings dag!!

groetjes marja balvers

• Marjo

Hoi Anita,

Ik heb je winkel toegevoegd op mijn website bij Marjo maps.

Heel veel succes!!

Groetjes,

Marjo

www.marjocaris.nl

• Anita

Hallo,

allemaal bedankt voor de lieve berichtjes die ik ook prive mocht onvangen!!!

Het was een erg gezellige dag, s'middags was iedereen wakker en mocht ik klanten ontvangen in mijn winkel….heel erg leuk…weet je weer precies waar je het voor doet!

Ik ben in ieder geval erg blij met het resultaat en kan niet wachten tot de volgende donderdag!

Mijn winkeltje is nu 2 keer zo groot als voorheen….en heel binnnenkort komt er weer veel vulling uit Amerika erbij, genoeg om te kijken en voor degenen van overver,.. kunnen uiteraad via de site een kijkje komen nemen.

Of natuurlijk in Arnhem bij mijn stand langs komen!!

Groetjes Anita (Priegelwerk)