Miniaturen van Lisa Engler

• mariel

Hallo allemaal,

Weet iemand waar ik miniaturen van Lisa Engler (Lisa's Little Things) kan kopen in Nederland bij een poppenhuiswinkel of webshop, beurs.

Of kan dit alleen via de site van Lisa's Little Things? Zo ja, heeft iemand (goede) ervaring met het bestellen en levering van miniaturen uit Amerika.

Groet,

Mariel

• Chris

Hallo Mariel, als je even op www.poppenhuiskladblog.punt.nl kijkt, zie je een tafelreeltje (titel = display) gemaakt van een Lisa Engler pakketje. Als je daar je vraag bij de reacties plaatst, krijg je vast antwoord.

• Will Werson

Beste Mariel,

Ik verkoop een paar artikelen van Lisa Engler, kant en klaar op de poppenhuisbeurs in Arnhem, ik heb o.a.

Een parfumdisplay, groot en klein.

Een waaierdisplay

Een chocoladerek

Een parfumtoonbank

Een badartikelenkast

Een wandkastje met badartikelen

Een kastje met paspop, tassen, hoed, schoenen enz.

Een display met kaarten met band

Een display met badzoutzakjes

Een display met chocoladerepen

Een set met opera memoires

Een set met naaiartikelen

Misschien zie ik je in Arnhem, groetjes, Will Werson.

• Willem

Beste Mariel,

Wij hebben al regelmatig miniaturen bij Lisa besteld, zonder problemen. éénmaal duurde het iets langer, maar dat kwam omdat ze geen voorraad had van 3 door ons bestelde artikelen en die moest ze eerst maken. Dit alles ging in in overleg met ons. Wij betalen meestal via paypal, dan is je betaling verzekerd. Als je de goederen niet ontvangt kun je je geld terug krijgen van paypal.

• mariel

Bedankt voor jullie reactie's

Ook Kitty bedankt voor de info.