bloempotjes

• Edith

Wie weet waar ik bloempotjes van 15mm doorsnede of andere maar met een gaatje onderin kan kopen?

groetjes Edith

• Anita Brouwer

Hoi Edith,

Ik heb ze bij Avontuur in Miniatuur vandaan….. ik heb wel een voorbeeldje voor je zalk um opsturen, kun je zien of je er wat aan hebt. Ik heb er een workshopje van gemaakt, helaas mis ik de tijd om het op mijn site te zetten.

Knutselgroetjes, Anita Brouwer

• Anita Brouwer

Ik vergeet dus te zeggen…. in het bloempotje zit boven in het gaatje zoals je vraagt waar je als je zou willen een draad met een lampje eraan door kunt halen.

Ik hoor je wel,

Anita Brouwer

• Nancy

Hoi Edith, als je wil kopen is er genoeg aanbod, bijvoorbeeld de tip van Anita hier beneden maar je zou ze ook kunnen maken van gewone klei (zelfdrogend zoals dash) of van klei die in de oven moet (bijv. fimo). Als je dan een bolletje klei om een stukje rondhout van de goede doorsnede doet (eerst even stukje alu folie eromheen, dan laat het potje makkelijker los) en de rand recht afsnijd, heb je al een bloempotje. Gaatje erin kan voor het drogen of bakken of als het potje hard is. Het is maar een tip ;-) voor als je er veel nodig hebt.

Groetjes Nancy

http://www.poppenhuishobby.nl

• Edith

Hoi Anita,

ik mail je even prive.

groetjes Edith

• Edith

Dank jullie wel voor jullie reactie.