Vandaag lekker aan het rommelen geweest, een aantal jaren geleden heb ik op een markt in Arnhem een spiegel gezien voor een meisjes kamer waar ik destijds helemaal weg van was. Op dat moment had ik alleen nog maar een zoon maar de spiegel is altijd in mijn gedachten gebleven. Ondertussen is de kleine prinses hier bijna 3 jaar oud dus de blinq blinq is erg populair in huis. Zodoende kwam het plaatje in mijn hoofd weer naar boven.
Een vriendin was vandaag hier die een zaagmachine heeft en bood aan om voor de kleine prinses het hout uit te zagen. Ik blij dat scheelt wat meters met de hand zagen want de echte maat komt toch uit op een doorsnede van bijna een meter.
Vriendin lief vanmiddag vertrokken kinderen vreselijk lief aan het spelen dus mama tijd, en mama is in de hobbykamer daar werd toch eens gekeken als die ook in het miniatuur voor de meisjes kamer te maken was, zo gezegd zo gedaan… Het eind resultaat ben ik nog niet 100% tevreden over de randjes hadden strakker gekund de kettings zijn me te stijf, dus een tweede en derde versie zullen nog wel volgen zoals gebruikelijk bij mij.
Toch wil ik iedereen stap voor stap mee laten genieten en hopelijk komt iemand nog weer met andere tips en ideeën zodat die nog leuker en/of mooier kan worden..
Groetjes Rima
ps helaas wil het niet lukken om een foto te laten zien van het resultaat, misschien iemand tips hoe dit te doen??? De foto's en een workshop zijn wel te lezen op www.rima74.punt.nl