Poppenhuiswinkel op texel

• Ineke

Kan iemand me vertellen of er op texel een poppenhuiswinkel is , of spulletjes ervoor verkoopt.

Als dat zo is; in welke plaatstis die winkel dan.

Ik hoop op positief bericht, want we gaan een weekje in een huisje op texel.

Groetjes, Ineke

• Hennie

Hallo Ineke

Er zit in Den Burg een winkeltje die verkoopt houten speelgoed en ook wat poppenhuis spullen.Hij zit in de waalderstraat, nummer weet ik zo niet.Veel kijk plezier.

• Ineke

Hallo hennie,

Dank je wel voor de informatie.

Ik ga er vast even een kijkje nemen.

Groetjes, Ineke

• tiny

Hoi Ineke,

Ik ben er afgelopen weekend geweest, Het adres is De Speeldoos- Waalderstraat.

Tel. 0222- 315349. Misschien kun je dan even bellen voor de openingstijden.

Ze hebben er twee vitrines met pph-spullen.

Fijne week, enne een aanrader; Dagtocht van paal 33 naar Vlieland, met boot,een soort amfibie-bus en dan met gehuurde fiets of bus naar het dorp. Een hele leuke tocht !!

Groet Tiny

• Kim

Ik kan het alleen maar helemaaal met Tiny eens zijn, die dagtocht naar Vlievland is een aanrader. En dat van die winkel in Den Brg klopt ook, alleen vond ik de spulletjes wat aan de dure kant. Het was dacht ik voornamelijk Bodo Hennig toen ik er begin juni was.

Groetjes Kim

• Ineke

Halo allemaal,

bedankt voor jullie tips.

Ik heb er echt zin in, vooal dat dagje naar vlieland lijkt me een belevenis.

groetjes, Ineke

• lida

ik ben het afgelopen najaar in de koog op texel geweest en heb daar in een van de vele soevenierswinkeltjes een serviesje gekocht er waren nog meer kleine spulletjes

groetjes lida

• Hennie Bos

In Den Helder staat een kraam met poppenhuis artikelen, to de Chinees.op de zterdagmarkt in de Beatrixstraat. Bel even van tevoren 072-5405976 want de man is ernstig ziek dan kom je niet voor niets.

• nikki

waalderstraat 17