Sorry had de plaatsnaam fout getypt in het onderwerp.
Moet Clervaux zijn.
Bettie
Beste Mariëtte
Het museum is een winkel waar je binnen komt, ze hebben ook poppenhuis artikelen voor 1op 12 in de verkoop, staan mooie spulletjes tussen. Geen grote uitgebreide poppenhuis winkel maar wel 3 vitrines met nieuw spul.Verder voor modelbouw machines en allerlei kleine spulletjes. Aan de toonbank kan je daar je kaartje kopen als je verder wilt kijken. Staan in de winkel ook al prachtige dingen die de eigenaar zelf heeft gemaakt, waaronder zeer mooie draaimolens, kijkkastjes (o.a.een school klas echt prachtig)stoommachines en jha te veel om op te noemen.
Mocht je daar in de buurt zijn dan zou ik zeker is gaan kijken.
Groetjes,
Bettie
www.labet.be
grappig even te zien, wij zitten dus hier momenteel.
Op de camping hoorde ik al dat de mevrouw van de winkel naar me gevraagd had, wij zijn 2 jr niet geweest, dus zodoende.
Was leuk haar weer te zien. Kom ook even op de camping aan het einde van de weg helemaal, in het dal langs dan, plaats nr 105… staan wij t/m 15e.
16e weer thuis.
Camping officiel.
POOH
Regen nu vanmorgen. Tikkend op t caravandak. Maar t is nog vroeg. Nu schrijf ik vanaf mijn gsm. Nooit gedaan maar het lukt. Mis wel een toetsenbord. In Trier D. Is ook een speelgoed museum en in Vianden ook. Niet rolstoeltoegangbaar.
Wil tellen af de drie wk zijn snel om. Zaterdag weer naar huis. Hebben 3 wk geen tv nieuws of krant gezien… Groetjes Petra
Bettie schreef:
>
> Wat leuk Petra dat jullie daar zijn, veel plezier en groetjes.
>
> Bettie en Matt
> www.labet.be
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?