trots op mijn mini merklapje

• ri-ma

Vol trots (vertel het niet verder, want niemnd zou jullie geloven) wil ik jullie mijn merklapje laten zien. Als beginner vind ik dat het me al aardig lukt.

Vandaag een afmaakdagje (helaas weinig poppenhuismaaksels maar voornamelijk quilts in de normale maten)maar dat is wel te lezen en te zien op mijn blog: rima74.punt.nl

Heb geprobeerd om de foto te plaatsen maar ik zal er wel te blond voor zijn (of te weinig verstand van hebben). Dus verwijs ik jullie door naar bovenstaande blog.

Groetjes Rima

• marlies

Jouw adres klopte niet helemaal,

http://rima74.punt.nl/

Ik vind je merklapje heel mooi geworden, knap hoor!

groetjes marlies

• ri-ma

oeps sorry

dacht dat dit de goeie was:

www.rima74.punt.nl

• jacqueline

Hallo

je kan er terecht trots op zijn.Doe je dit met een loep?Is heel erg mooi ook het andere wat op je site stond .Kon alleen geen foto's vinden van je huis

• ri-ma

Hoi hoi,

Speciaal voor Jaqueline:

Ik heb voor deze maat geen loep nodig, wel heb ik nog fijner borduurgaren gekocht en daar zal ik wel een loep bij nodig hebben. Ik heb nog te weinig gemaakt om een huis te vullen dus worden alle miniaturen gestald op plankjes in de hobbykamer. Als ik voldoende heb voor een kamer dan mag mijn vriendje lief een ‘kijkkast’ maken en als dat er meer worden mag hij een droomhuis voor mij bouwen. Tot de tijd mag hij lekker knutselen met me en een barbiehuis voor de kleine prinses maken om te oefenen (hahaha).

Groetjes Rima

www.rima74.punt.nl