Triple F

• Anita Waijer

Iedereen kent van de beurs wel de stand van Triple F. Prachtige tegeltjes van vinyl, mooie suede, mooie gebakken tegeltjes.

Vandaag bereikte mij het bericht dat John Flemming op 72 jarige leeftijd onverwachts op 20 juli j.l. is overleden.

Weer een toonaangevend gezicht weg op de beurs.

Ik wens Lizzy en zijn kinderen alle sterkte toe.

• Fern (De MiniLaars)

Ik heb vanmiddag ook het trieste bericht ontvangen. Was/ben er helemaal naar van; wist niet dat John ziek was en had dit dus absoluut niet verwacht.

We gaan hem ontzettend missen; John was echt een hele vriendelijke, integere en uiterst aimabele man, die -al zolang als ik mij kan herinneren- een heel vertrouwd gezicht was op de beurs. Het zal zonder hem erg vreemd zijn.

Ik wens Lizzy, de kinderen en alle anderen, die hem lief waren, ontzettend veel sterkte en kracht om te leren omgaan met dit vreselijke verdriet.

FERN

• marianne

goeden avond.

ik kon hem niet maar wil toch mijn*oprechte deelneming*aan hun door geven.

ik wens de nabestaande ontzettend veel sterkte toe met dit verlies.

mvg van Marianne.

• Leigh

Gecondoleerd voor alle familieleden en vrienden.

Wat vreselijk naar is dit.

Heb een paar keer simpelweg tegeltjes gekocht bij John en Lizzy. Altijd goed advies en aardige woorden !!

Triest.

groet Leigh.

• Helma & Linda Silly Sisters

Lizzy en kinderen wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht om dit verlies te kunnen dragen.

Wat zullen wij John missen op de beurzen en voor ons zeker ook als buurman op de beurs in Arnhem.

Een bijzonder aardige man en zeer gewaardeerde collega.

Linda, helma en Nicolai

Silly Sisters

• MADHOUSE

Wat een groot verlies……………ik ben ik shock………….ik heb even geen woorden.

Lizzy heel veel sterkte toegewenst,

John zal vreselijk gemist worden, het was een fijne kerel !

Sterkte en liefs, Rita van der Steen

• Bettie en Matt

Lieve Lizzy,

Is dit schrikken en onverwachts voor jou en de kinderen.

Veel sterkte en een warm hart wensen wij je vanuit Belgie.

Liefs van,

Bettie en Matt

• miniak

Dit bericht doet je schrikken,ik wens de familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Het zal vreemd zijn op de beurs,weer een bekend gezicht minder.We zullen hem missen.

Akke

• Pamela (Vianen

Ik lees dit net (kom net terug van vakantie) wat vreselijk voor Lizzy en zijn kinderen, hij was mijn achterbuurman op de beurs in Rijswijk en ik was helemaal fan van zijn tegeltjes.

Ik heb er geen woorden voor wat erg familie, vrienden en bekenden van John heel veel sterkte bij dit vreselijk verlies.

Pamela van Pam's Creatieve Ideeen