nieuw op mijn website

• Marjo

Hallo allemaal,

nog wat vakantieminies afgemaakt. Ik heb een rose/witte hortensia in een witte gewickerde mand gezet. Ook nog een geborduurd schellekoord van een afwerking voorzien en een weerhuisje (workshop van Brouwer en Brouwer) afgemaakt.

Op ‘nieuw’ en de betreffende pagina's staan de foto's.

Groetjes,

Marjo

www.marjocaris.nl

• marlies

Hoi Marjo,

Leuke minies weer, die hortensia is prachtig! Maar de bedsprei…….. kwijl, wat mooi, ik wilde dat ik zo kon breien…………. zucht

groetjes marlies

• Marjo

Hallo Marlies,

dank je wel voor je complimenten, ik ga er bijna van blozen!

Groetjes,

Marjo

www.marjocaris.nl

• Marijke Bindels

Hallo Marlies,

Leuk om in deze “komkommertijd” zulke mooie miniaturen voorgeschoteld te krijgen. Het schellekoord en de Hortensia zijn mijn favorieten.

Groetjes, Marijke

www.bindelsornaments.nl

• Marjo

Dank je wel, Marijke!

Groetjes,

marjo

• Gerda

Prachtig, dat schellekoord! En de sprei vind ik ook heel mooi.

Om eerlijk te zijn vind ik spreien meestal een beetje suffig, maar deze

is anders dan anders door de figuren die erop lijken te liggen. apart en mooi!

Het weerhuisje vind ik ook een dotje. Kunnen de popjes ook naar binnen en naar buiten bewegen?

• biek

Marjo, wat een prachtigen dingen weer gemaakt. Zoveel talenten verzameld in 1 persoon. Wat een geluk!

De sprei is echt een kunstwerk. Ben je daar lang aan bezig geweest? Waar zou ik zo'n mooi hangertje kunnen kopen voor het schellekoord?

Zo ben ik ook al zo lang op zoek naar het sluitwerk van een beurstasje wat ik van kraaltjes zou willen maken. Weet jij dat toevallig?

Hartelijke groetjes, Biek

http://people.zeelandnet.nl/evdbent/

• Marjo

Hoi Gerda,

dank je wel voor je complimenten!

Het weerhuisje is een workshop van Brouwer en Brouwer (nu met vakantie). De popjes kunnen inderdaad bewegen. Leuk om te maken hoor!

Groetjes,

Marjo

www.marjocaris.nl

• Marjo

Hallo Biek,

dank je wel hoor, ik vind het ook zo leuk om allemaal te maken.

Het hangertje heb ik in Engeland op een beurs gekocht. Waarschijnlijk in Birmingham. Leuk zijn die he. Maar van wie… geen idee, het was een klein tafeltje met vanallehande rommelarij…

Groetjes,

Marjo

www.marjocaris.nl