Goedemiddag allemaal,
Ik schrijf hier niet zoveel (meer) maar ik ben nog steeds actief in de poppenhuishobby. Ik heb al jaren een (betaalde) website voor mijn poppenhuisfoto's:
www.nancys-poppenhuis.ismijnhobby.nl
Deze website is van Moerstaal.
Het laatste jaar is het één en al ellende, o.a. problemen met foto's uploaden.
Nu is door een fout van Moerstaal de website “gratis” gemaakt, dat houd in dat ik geen 1 foto meer kan uploaden en ook bepaalde andere mogelijkheden niet meer heb.
Dat was voor mij de druppel want de molens draaien daar langzaam en dit kan nog wel lang gaan duren (eer ze antwoord geven en er dan ook nog eens iets aan doen, intussen loopt de betaling door) Daarom stop ik op kort termijn met deze site. Dit even ter informatie voor degenen die wel eens kijken op mijn site.
Waar ik dit berichtje voor plaats: Ik weet dat velen van jullie ook een poppenhuissite van Moerstaal hebben. Misschien dat jullie ook problemen ondervinden.
Moerstaal had een forum, dat is zonder aanwijsbare reden gesloten. Dus klachten kan je daar niet meer kwijt.
Op het forum www.ikbengenaaid.nl (klinkt een beetje raar maar is een serieus forum voor mensen die opgelicht zijn door personen, instanties, bedrijven en dus ook hostingbedrijven) is een topic gestart over Moerstaal. Iedereen die voorheen problemen had en dat voorlegde op het Moerstaalforum kan nu eventueel daar de klachten deponeren. Het staat bij Hostingbedrijven.
Wie weet haalt het iets uit.
Je moet je daar alleen even kort registreren maar dat stelt niets voor.
Misschien een tip dus voor Moerstaal gebruikers die klachten hebben over hun poppenhuiswebsite.
Ik ga misschien op zoek naar een andere host.
Groetjes Nancy