poppenhuis Moerstaal-website gebruikers

• Nancy

Goedemiddag allemaal,

Ik schrijf hier niet zoveel (meer) maar ik ben nog steeds actief in de poppenhuishobby. Ik heb al jaren een (betaalde) website voor mijn poppenhuisfoto's:

www.nancys-poppenhuis.ismijnhobby.nl

Deze website is van Moerstaal.

Het laatste jaar is het één en al ellende, o.a. problemen met foto's uploaden.

Nu is door een fout van Moerstaal de website “gratis” gemaakt, dat houd in dat ik geen 1 foto meer kan uploaden en ook bepaalde andere mogelijkheden niet meer heb.

Dat was voor mij de druppel want de molens draaien daar langzaam en dit kan nog wel lang gaan duren (eer ze antwoord geven en er dan ook nog eens iets aan doen, intussen loopt de betaling door) Daarom stop ik op kort termijn met deze site. Dit even ter informatie voor degenen die wel eens kijken op mijn site.

Waar ik dit berichtje voor plaats: Ik weet dat velen van jullie ook een poppenhuissite van Moerstaal hebben. Misschien dat jullie ook problemen ondervinden.

Moerstaal had een forum, dat is zonder aanwijsbare reden gesloten. Dus klachten kan je daar niet meer kwijt.

Op het forum www.ikbengenaaid.nl (klinkt een beetje raar maar is een serieus forum voor mensen die opgelicht zijn door personen, instanties, bedrijven en dus ook hostingbedrijven) is een topic gestart over Moerstaal. Iedereen die voorheen problemen had en dat voorlegde op het Moerstaalforum kan nu eventueel daar de klachten deponeren. Het staat bij Hostingbedrijven.

Wie weet haalt het iets uit.

Je moet je daar alleen even kort registreren maar dat stelt niets voor.

Misschien een tip dus voor Moerstaal gebruikers die klachten hebben over hun poppenhuiswebsite.

Ik ga misschien op zoek naar een andere host.

Groetjes Nancy

• sam[anita[

Hallo, via mijn site www.huisjeskijken.come2me.nl kan je ook een site aanmaken door op het rode come2me rechtsboven te klikken. je kan er een mooie overzichtelijke site maken en meer dan genoeg foto's plaatsen. Deze site is gratis als je de reclame accepteerd en ik moet zeggen die reclame erbij is helemaal niet overdreven en storend vind ik.

• Sylvia Tot

Goedenavond,

Ik heb dus ook problemen met mijn moerstaal website: http://huisje-boompje-beestje.moerstaal.nl en dat is sinds eind mei. Nieuwe pc met Vista en nu kan ik geen foto's of plaatjes meer uploaden. Heb tig mailtjes verstuurd, maar eerst amper antwoord en nu totale stilte, ik vind dat nog het ergste en gewoon onbeschoft, dat het niet meteen opgelost kan worden oké. Maar antwoorden kan toch wel, ik ga je advies opvolgen Nancy, heel erg bedankt. En ben ook al aan het vergelijken voor een andere firma voor mijn website.

Ook het opheffen van hun forum is zo vreemd…………

Groetjes,

Sylvia

• Nancy

@Sam: Bedankt voor je tip. Ik had ook al van Yara gehoord dat dit een fijne site is (en ook nog eens gratis). Ik weet niet of het voor mij geschikt is omdat ik veel foto's plaats, ook van mijn vriendin Roos d'r poppenhuizen. Misschien stap ik over naar Lycos, wel betaald, maar met veel mogelijkheden. En geschikt voor mensen zonder html kennis. Leuke site heb je trouwens Sam!

&Sylvia Tot: Klopt, Vista geeft problemen, bijna niets of zelfs geen enkele foto te downloaden met Vista, Moerstaal is niet voorbereid geweest op Vista, incasseerd wel het geld van de abonnees en laat ze verder in de kou staan.

De rechtstreekse link naar de topic over Moerstaal is:

www.ikbengenaaid.nl/component/option,com_forum/Itemid,35/page,viewtopic/t,1612/postdays,0/postorder,asc//start,0/

Of gewoon even naar het forum gaan en dan bij Hosting Bedrijven kijken, daar staat de Moerstaal topic.

Lezen kan gewoon als gast, voor posten moet je even simpel registreren.

Het is een hele interessante site trouwens, iedereen maakt wel eens (internet)oplichting mee.

Groetjes Nancy

• Sylvia Tot

Nancy,

Ik heb al gereageerd, wist niet van die site, dus ben je heel dankbaar.

En staan inderdaad hele interessante zaken op, altijd goed om te weten.

Nogmaals bedankt!

Groetjes

Sylvia

• Tina

Graag gedaan hoor. Ja het is echt een site om bij de favo'rieten op te slaan.

En de moderator onderneemt ook echt actie, of het nu een sloom bedrijf is of een regelrechte stalker. Het is echt een steunpunt voor gedupeerden, slachtoffers of gewoon mensen die hun verhaal alleen kwijtwillen.

Groetjes Nancy

• Nancy

Oeps foutje, Tina is mijn gebruikersnaam op het vakantie)prikbord..

Tina schreef:

>

> Graag gedaan hoor. Ja het is echt een site om bij de

> favo'rieten op te slaan.

> En de moderator onderneemt ook echt actie, of het nu een

> sloom bedrijf is of een regelrechte stalker. Het is echt een

> steunpunt voor gedupeerden, slachtoffers of gewoon mensen die

> hun verhaal alleen kwijtwillen.

> Groetjes Nancy

• Leigh

Een erg leuke site, Nancy. Heb al diverse bezoekjes gebracht en steeds mijn ogen uitgekeken !!

Wat heb je al veel gedaan aan pph werk….jammer dat je bepaalde huizen/projecten weer weggedaan hebt (moest doen).

Mijn complimenten ervoor, ook voor Roos en Valentina.

Zelf heb ik geen website ervaring maar de perikelen met Moerstaal zijn erg vervelend, zoals ik lees. Jammer dat je site om die reden op moet heffen, straalt zoveel werk uit: leuk opgezet en lekker gevarieerd.

Hoop dat je snel een goede host vindt, zodat we niet te lang je werk moeten missen !!

Succes.

groet Leigh.

• Nancy

Hoi Leigh,

Dankjewel voor jouw leuke bericht! :-) Dat vind ik erg lief, ook het compliment voor Roos en Sanne Valentina.

Ik hoop ook gauw weer aan de slag te kunnen met een website. Helaas alles weer opnieuw doen.

Foto's bewerken en psp is een 2e hobby en ik zou het anders erg missen.

Ja soms heb ik wel wat huizen verkocht maar nu heb ik er twee en die gaan (hopelijk) niet meer weg. Het “marmodhuis” (victoriaans) en een grote Lucinda (franse stijl) van het Houthoekje. Foto's ervan kan ik nu niet plaatsen helaas door de Moerstaal perikelen. Dat is wel jammer. Hopelijk vinden klachten over Moerstaal zich nu toch een weg.

Groetjes Nancy

• Harriet

Momenteel kan ik niets meer met moerstaal.

Plaatjes uploaden kan niet meer en als het een keer lukt dan online is hij niet te zien.

Nieuwe pagina's die gemaakt zijn worden niet weergegeven.

Oude pagina's die verwijderd zijn blijven doodleuk te voorschijn komen enz enz.

Na 3 mails en geen bericht sta je dan met een halve site af want ik kan niet verder.

Ik heb 4 site's bij moerstaal en ben het echt spuugzat nu.

Ik was op zoek naar een andere hosting maar ik ben een echte leek en heb geen verstand van html en zoek een hosting waar het zelfde systeem (edit) is als bij moerstaal.

Weet iemand waar ik die vinden kan?

groetjes Harriet