Ik ben weer boven water

• Bert

Beste mensen,

Veel mensen kennen mij of niet van victorian era , wat intussen een jaar stiltaat !!

Ook veel mensen weten dat ik in de luchtvaart werk , en zullen gedacht hebben dat ik ergens was neergestort , nee gelukkkig niet maar mijn huwelijk vorig jaar wel , en dus moest ik andere woonruimte vinden verhuizen scheiden financieel debacle all over toen ook nog ontslag door inkrimping dus ja het was een vervelend jaar. intussen vlieg ik weer heb meerdere aanbiedingen op de plank liggen mijn neiuwe huis is voor mij alleen erg groot en bied dus kans weer e.e.a van stal te gaan halen … ook nu ik er meer zin en tijd voor krijg en ik anders binnenkort met een penseeltje al mijn kozijnen nog eens ga doen, ok ok grote huis is ook nog niet af maar ik krijg weer de kriebels … dus zal er weer regelmatig aanwezig zijn , nu eerst versailles kast van zolder halen en afstoffen want dat is echt een drama hahahah mijn mooie kronen hahaah

kus bert

• adrie

Hallo Bert

ben blij dat je je er weer bent en verder gaat met versailles keek regel matig op je site Ik hoop dat het verders weer goed met je gaat

groetjes adrie

• Laura

Fijn je weer te zien.

Keek rgelmatig op je blog of er weer een levensteken van je was.

Groetjes Laura

• carra

Ha Bert

wat heerlijk dat jij er weer bent, het was behoorlijk stil zonder jou. Wat een rottige tijd heb jij gehad, gelukkig dat je zo'n positief mens bent.

Mijn cottage ligt ook uit elkaar, al zeven maanden en nu begin ik er weer aan te bouwen,mijn victoria is ook verslofd, dat krijgt ook weer een beurt. Hopenlijk gaan we

over en weer de foto's van de vooruitgang sturen, ik ben uiterst benieuwd naar wat jij voor prachtige dingen gaat maken.Alle succes van de wereld

liefs

Carra

• carra

Blij dat jij er weer bent Bert

succes bij alles wat je doet.

liefs

Carra

• dini

wat goed Bert dat je de draad weer op weet te pakken , na alle ellende. Succes met de mooie knutsels om te maken.We houden je weer in de gaten

• Leigh

Hoi Bert,

Ik ken je nog van het interview met Son !

De Era is nu toch van haar ?

Wat een daljaar heb je gehad, zoals je schrijft, nu weer tijd voor een piek !!

Onder water is maar niets, altijd blijven zwemmen !

groet Leigh.

• grietje

Goh ik dacht ook al, hoe kan dat nou, zo enthousiast eerst!

Gelukkig pak je het een en ander weer op! Hoop weer gauw van je vorderingen

te horen en te zien. Ook die verhalen over je reizen las ik wel .

Een mooie spreuk is deze; het loslaten van het oude lijkt soms een ramp,

maar geeft altijd ruimte. Dusssss, ga er weer voor.

groet grietje.

• anita

hoi bert

inderdaad heel lang niks van je gehoord

wat een ellendige tijd heb je gehad zeg

hoop voor je dat het nu allemaal weer bergopwaarts gaat

groetjes anita

• Petra/Pooh

Heey kanjer!

Fijn dat je er weer bent!

Jaartje verder en jaartje wijzer,

goed dat je met goede moed verder gaat, je bent een kei.

Petra