Anita, ik weet het van jou, en daarom schreef ik ook; je initatief is goed!
Je bedoeld het echt goed, en dat weet ik omdat we vaker gemaild hebben. Je hebt meer voor je kiezen gehad dan dit.
Maar wat ikzelf bedoelde dat het zo weinig zin heeft… niemand die in de regering zit zal het lezen, volgens mij zijn er al zoveel van dit soort hyves, en websites.
Als je echt zoiets wilt aanpakken en echt iets doen wil, zou je alle hand-tekeningen moeten verzamelen en aanbieden in Den Haag of zo. (maar of dat ook wat uithaalt betwijfel ik ook…)
Enneh, eerlijk is eerlijk; als ik zo'n nieuwsberichtje hoor dat er weer een potje afgaat en weer een post er bovenop komt, zoals men met ziekenfonds heeft gedaan. Dan roep ik ook ‘even’ uit dat het oneerlijk is hoor. Vorig jaar kregen mensen die geen kosten maakten geld terug, (ik niet dus )en dit jaar niks terug, maar een eigen risico erbovenop, dat mensen die geen kosten maken niet hebben, en juist dus chronisch zieken wel. Eerlijk dan heb ik ook zoiets van moeten we dat pikken?
Maar ja, je kunt er niks tegen inbrengen, dus heb ik mijzelf ermee als ik mij ook daar nog eens kwaad om maak. Dat is hetgeen ik dus wilde zeggen. Daarom ook die slogans die echt wel mijn slogans zijn om de moed er altijd in te houden!
Ik snap wel dat je berichtje niet alleen tegen mij was hoor, toevallig staat hij onder de mijne, maar dat was omdat het niet werkte eerst.
Verenigingen met hun leden, organisaties met leden, allemaal proberen zij te doen wat ze kunnen om op te komen voor van alles, en helaas: ook zij hebben geen been om op te staan, net als ik. (letterlijk en figuurlijk, beetje zelfspot )
Dat je dat berichtje hier plaats vind ik prima hoor meis, wie het niet wil lezen, klikt het weg bij het eerste bericht, er staat bij dat het Off Toppic is! Alhoewel dat wegklikken vast niet snel gebeurd, ik denk zo dat de nieuwschierigheid het wint… en als dat zo is, is men nu ook aangeland bij dit bericht om te lezen… THE END.
groetjes Petra