Ukkepuk + nieuw bruidspaar

• Esther DRM

Ukkepuk is schattig! Maar 2,8 cm groot en helemaal een echt popje van porselein. Ze is met een vergrootglas beschilderd, zo klein is zij.

Heel leuk als popje in de kinderkamer, als speelgoedpopje voor sjieke kleine meisjes of leuk in een kast of op een stoel.

Ukkepuk staat in de webshop onder Poppen DutchRoyalMini's

———–

En klik op onze website ook eens Maakproces aan.

Daar vindt u een nieuw bruidspaar met bruidsmeisjes.

Leuke foto's van het maakproces van begin tot eind.

Groetjes, Esther

www.DutchRoyalMini.com

• Petra/Pooh

Es, ik mis je, heb je mijn mails niet gehad?

nu slapen, morgen ga ik ff kijken naar je bruidspaar…

truste

;)Petra

• Petra/Pooh

Nu gekeken, en inmiddels heb jij al gemaild, dus contact weer terug, pc's soms…

Wat een schattig popje is die ukkepuk, en ja niet duur hoor, 7,50 voor zo'n popje, mijn poppekind moet er natuurlijk wel eentje hebben, maar dat mail ik je nog wel. En dan met pruikje, want voor die 1 euro kan ik geen pruikje maken hoor! Ook wel erg handig dat er maar 44 ct postzegel op hoeft zeg, scheelt ff.

De bruidsmeisjes zijn ook erg leuk, maar leuker nog zijn die basisbruiden die je zelf verder kunt maken naar je zin, helemaal leuk, want de basis is vaak het lastigste en de rest is oppimpen, en kantjes ed zijn er wel altijd in huis.

Popjes voor 3 tientjes mét al basiskleding aan is te doen, ik geef niet graag meer uit voor een popje, maar ze moeten wel mooi zijn… Je zou bijna denken dat je het werk voor niks doet… maar voor ons als klant super dat dit kan.

Ik heb sinds beurs Antwerpen een gezinnetje van Dutch Royal Mini;

staan meer foto's in mijn album bij de Lucinda:

http://www.mijnalbum.nl/Album=WK3CTHSY (ik moet ze nog aankleden)

groetjes Petra