Ik heb effe een vraagje.
Voor een tijd geleden heb ik een paar mensen gevraagd om spulletjes op poppenhuis gebied die hun te groot of te lelijk vinden voor mij op te bewaren.
Ik wou dat gebruiken voor bij ons bij de gehandicapten.
En ik kreeg spulletjes , heus nog mooie en leuke dingetjes maar af en toe niet helemaal 1:12.
Een houtcenter hier in de buurt heeft hout ter beschikking gesteld om de hoekjes te maken.
Vorige week zijn Cocky en Ik onze eerste dag vrijwillig gaan werken met een klein groepje van 12 mensen.
De oudste was een man van 81 en had nog nooit geknutseld.
We hebben hoekjes gemaakt en ze zijn geweldig geworden ( jammer genoeg was deze sukkel de camera vergeten maar na de vakantie komt dat goed)
Echt leuke dingen zijn eruit ontstaan , dankzij heel veel krijge dingetjes.
Met een beetje inzicht en geduld kregen ze allemaal een hoekje af in 3 uurtjes tijd .
Dus aan iedereen bewaar aub dat op wat je eigenlijk niet wilt hebben en het liefst wilt weggooien en geef ze aan mij ze komen dan uiteindelijk heel erg goed terecht. Denkend aan dingetjes zoals te groot gekocht , teveel van etc
Het was zo gezellig dat we dit vaker willen gaan doen en de volgende keer heb ik een camara bij!!!!!!!!!!!!
Ook wil ik die mensen bedanken die al wat gegeven hebben het heeft allemaal een zinvolle plek gekregen.
–
Groetjes Angelique
Heel veel nieuw op mijn site!!!!!!!
www.poppenhuis.com