naominies

• naominies

Hallo Allemaal,

Ik werd gebeld dat er hier naar mij gevraagd werd (klein wereldje). Mijn webwinkel is inderdaad gesloten op het moment, vanwege mijn zwangerschap.

Ik ben 31 juli uitgerekend, maar omdat ik veel vocht vasthou kan ik niet zo goed uit de voeten op het moment. Mocht je dringend zijdelint nodig hebben, mail me dan door op mijn email adres hierboven te klikken. Ik zal de aanstaande vader (hihihi) dan vragen het voor me te posten. Op pagina 12 staan van de marktpagina staan ook nog een aantal voordeelzakjes zijdelint in diverse tinten van mij. Alle overige artikelen zijn in het najaar weer te verkrijgen in mijn webwinkel maar ook weer in Rijswijk, Arnhem etc…

Jose, jouw mailtje heb ik niet ontvangen, anders had ik wel gereageerd..

Bedankt allemaal voor jullie reacties en begrip.

Groetjes,

Wendy

Naominies

• Yara

Wendy heel veel sterkte nog even…

Ja Charis had het van jou idd hahahaha ;)

Liefs Yara

• Petra/Pooh

Als jullie de DHN van vorige maand hadden gelezen, dan mijn column ‘Petra’s Web' thema; ‘Babyboom’ stond als laatste regel ook Naomies genoemd, en dat Wendy ook 1 op 1 aan de babyboom mee doet. ;)

Ja in Rijswijk zag ik het ook, en heb ze uitgebreid gefeliciteerd, zo leuk!

Wendy, kalm aan, voetjes hoog, en luisteren naar de verloskundige of arts!

Veel succes, de laatste loodjes, hoop voor jou dat het niet te heet weer wordt, en dat de bevalling voorspoeding gaat, en je hier al vlot kunt melden dat jullie een gezonde zoon of dochter hebben.

groetjes Petra