naominies

• josee

Hallo,…

de webwinkel van Wendy van Naominies is gesloten. Weet iemand of dat tijdelijk is. Ik heb gemaild, maar krijg geen antwoord. Ik bestelde zo graag lintjes bij haar.

groetjes Josée

• Marlies De MINI Klusser

Hallo Josee,

Naomies had een webwinkel bij mijnwebwinkel, waar ik ook bij aangesloten ben.

Zij staan helaas ook niet meer in de lijst van webwinkels.

Dus ik denk dat ze of de winkel op dit moment hebben gesloten en de website misschien aan het verbeteren zijn of ze hebben de winkel tot spijt gesloten.

Groetjes Marlies De MINI Klusser

• Yara

Ik heb begrepen dat ze op zwangerschapsverlof is? Maar dat heb ik ook maar gehoord haha ken haar niet, ving zoiets op!

• Sylvia Tot

Wendy is inderdaad met zwangerschapsverlof, weet niet precies wanneer ze moet bevallen.

Groetjes

Sylvia

• Yara

Pff gelukkig Sylvia, haha, ik wil geen roddels de wereld in helpen ;)

Liefs Yara

• Sylvia Tot

Hahaha, dat doe je niet, hoor op Rijswijk was al heel goed te zien, dat Wendy zwangerschapsverlof zou gaan krijgen en Papa was er ook bij.

Groetjes

Sylvia

• josee

Bedankt dames,…..

Ik heb onrtussen ook al gehoord, dat ze is of moet bevallen.

Ik kijk af en toe wel even, of ze er weer is.

groetjes Josée

• Charissa

Toevallig mailde ik haar een tijdje terug en toen zei ze dat ze wegens zwangerschap even geen dhz pakketjes enzo meer verkocht maar weer wel in het najaar!!

• Stella Que Passa

Ze is met zwangerschaps verlof , ennu even rust ze begin augustus uitgerekend.

Nog wat thuis aan rommelen, en verder genieten van alles.

Stella Que Passa.

• Thea

Ik heb ook bericht gekregen dat Wendy in het najaar weer gaat leveren wegens zwangerschap. Dus rustig afwachten maar .