Bespaq in Amerika hulp gevraagd

• Gerda

ik ben op zoek naar een online winkel in Amerika die onbehandeld Bespaq verkoopt. met de lage dollarprijs scheelt dat wel erg veel. mijn gegoogle (gegoochel) heeft tot nu toe niets opgeleverd.

heeft iemand voor mij de verlossende naam?

groetjes,

Gerda

• Helma Silly Sisters

Hoi Gerda,

Als ik mij niet vergis heeft groothandel Dolls House Miniatures.eu uit Nederland de primeur wat de lijn blankhouten Bespaq betreft.

Het is dus maar de vraag of je het al in Amerika kunt kopen?

Groetjes,

Helma

www.sillysisters.nl

poppenhuisminiaturen

• Karin

Hoi Gerda,

Nog een tip: pas op want bij invoering moet je bij een bepaald bedrag ook invoerbelasting betalen en dat kan soms duurder zijn als het item wat je hebt gekocht, en dan ook natuurlijk de verzendkosten nog!

Succes!

Karin.

• Bets

Laat die winkels maar lekker kletsen hoor, die praten in hun eigen straatje. Op Ebay.COM vind je genoeg bespaq. Pas als je pakketje (omgerekend) boven de 46 euri komt, moet je Douane enzo betalen.

Succes, Bets

• Gerda

dank voor jullie reakties.

dat van de douane dat wist ik al, evengoed bedankt en natuurlijk altijd interessant voor diegenen die het nog niet weten.

Helma, verkoop binnen de eu staat volgens mij los van verkoop in amerika maar ik kan het inderdaad niet vinden op de amerikaanse sites.

wel andere lijnen.

ik krijg ook het idee dat ze in amerika overwegend andere lijnen verkopen dan hier in nederland hoewel sommige items daar blijkbaar ook goed verkopen, want die kom ik dan weer wel tegen daar.

helaas net niet wat ik zou willen, zul je altijd zien :))

ebay en marktplaats daar koop ik doorgaans niet.

ik vind van bespaq sommige dingen wel mooi maar de beschildering vind ik vaak afschuwelijk.

en de prijs van sommige items daar krijg ik toch ook wel een lichtelijke hartverzakking van.

misschien anders beschilderd bespaq afschuren en zelf afwerken.

ik slaap er nog maar s een nachtje over.

Bets schreef:

>

> Laat die winkels maar lekker kletsen hoor, die praten in hun

> eigen straatje. Op Ebay.COM vind je genoeg bespaq. Pas als je

> pakketje (omgerekend) boven de 46 euri komt, moet je Douane

> enzo betalen.

>

> Succes, Bets

• Gerda

Trouwens Helma, aangezien jullie zelf ook een prachtige reeks onbehandeld bespaq verkopen vind ik het bijzonder sportief van je dat je hier ook op gereageerd hebt.

Waarvoor dank.

groetjes,

Gerda

• Helma Silly Sisters

Hallo Gerda,

bedankt voor jouw reactie.

Kijk anders eens op de website van Dolls House Miniatures.eu dan kan je via de Bespaq alle dealers terugvinden die op dit moment de blankhouten lijn verkopen ;)

www.dollshouseminiatures.eu

Veel succes!

Helma

• laura

Hier is een link naar de site van Bespaq Europa

http://www.bespaq-miniatures.com/home/1

misschien kun je het daar navragen

groetjes

Laura

• Gerda

bedankt voor de hulp, ga ik doen!!

groetjes,

Gerda

• Karin

Beste Bets,

Ik weet niet of je op mij doelt maar ik ben geen verkoper hoor, helaas is het mij een keer overkomen dat de belasting die ik moest betalen duurder was als het item wat ik had gekocht, het maakt niet uit of je via eBay dan wat koopt of direct bij de verkoper in bv.Amerika.

Ik wil alleen maar deze tip doorgeven aan diegene die dat ook (nog) niet weet!

Groetjes, Karin.