DP1: Het is even doorzetten......

• Nelleke

……….Maar dan heb je ook wat!

Met veel (heel veel) geduld, het voor mij maximale uit het DP1 pakket gehaald.

Ik heb het pas ingericht, toen ook het laatste meubeltje in elkaar gezet was.

In afwachting van de “site” hier alvast een voorproefje.

Groetjes,

Nelleke.

• Marleen

dat heb je heel mooi en netjes gedaan ,Nelleke!

hij is zo te zien kaarsrecht geworden……mijn plankjes zijn allemaal zo krom als een hoepel :-(

Groetjes,Marleen

• grietje

Marleen, het ziet er zo te zien heel mooi uit! Ik heb het pakket tweedehands gekocht 2 stuks. En nog wat los spul en wil daar met beter hout een eigen fantasie huis

van maken. Ben met de meubeltjes al bezig. Ga het wat oppimpen. Ben dus ook reuze benieuwd naar je site later. Want dit ziet er inderdaad mooi strak uit.

Bedankt voor het mogen kijken.

groet grietje.

• Miranda (Herkenbosch)

Hartstikke mooi geworden Nelleke. Ik heb ook altijd met plezier aan het DP huis gewerkt. Ben nu bezig het een en ander weer wat te veranderen. De badkamer heeft plaats moeten maken voor een studeerkamer. Tja…geen badkamer…? Ach ik heb er een heeeeel ouderwets huis van gemaakt, toen hadden ze vast nog geen badkamer, alleen tobbes!

Groetjes Miranda

www.poppenhuisonline.nl

• sjaan

Heb net het huis gekocht op de vrijmarkt met konningedag. Moet er nog aan beginnen. Maar eerst moeten we dit jaar nog verhuizen dus laat ik alles nog ingepakt.Ik vind het erg knap zo als je het gedaan hebt . Ben ook zeer benieuwt naar je verdere foto,s

Groetjes Sjaan

• Petra/Pooh

Dat is mooi recht die wanden en vloeren, dat heb ik wel eens anders gezien!

Keurig ingericht ook, de bovenste verdieping die wandlampjes zijn er leuk gedaan zo. Je zult nog lang dingetjes blijven aanvullen en invullen.

Dat is het leuke… Is de voorgevel ook al klaar? ramen en deur en gordijntjes?

Wachten af op je site…

groetjes Petra

• Petra/Pooh

Miranda, zet je er een wc hokje naast of bouw je ooit een badhuis naast haha, leuke uitdaging, wie weet…

Je kunt er ook gewoon kamers onder of aanbouwen…

groetjes Petra

• Charissa

Echt heel mooi gedaan!

• Nelleke

Dames, allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.

Wanneer “de site” operationeel is laat ik het weten.

Groetjes,

Nelleke.