Bestelling Nikkie Bear nog steeds niet ontvangen!

• Hella

Hallo allemaal,

Een maand geleden op 7 mei heb ik een bericht op het beren prikbord geplaatst ‘'Wie kan mij helpen?’'.

In dit bericht staat in het kort samen gevat dat ik eind april een bestelling heb gedaan bij Nikkie Bear en dit pakket nog steeds niet heb ontvangen.

Zoals in het vorige bericht al stond, kun je haar niet telefonisch bereiken en op mails reageert ze niet.

Ik heb alleen op 26 mei een mail gehad, waarin ze beloofde dat ze mijn pakket direct zou opsturen.

Nu al dik een maand verder na mijn bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen.

Verder heb ik nog geprobeerd om via het tijdschrift Teddy-Beer met haar in contact te kunnen komen, maar bij Teddy-Beer willen ze er niets mee te maken hebben en moet ik het zelf maar uitzoeken.

Weet iemand nog iets wat ik kan doen?

Groeten,

Hella

• Leigh

Hallo Hella,

Dat is een vervelende situatie, ik ben ook bang dat je je verlies (hoop geen groot bedrag) voor lief moet nemen.

Wat je nog wel kunt proberen is elke dag een mailtje sturen en/ of (als je een adres hebt) daar naar toe gaan om je bestelling te halen.

Zelf heb ik geen handelservaring met Nikkie Bear, dat komt mede doordat ik al eerder had gehoord van en gelezen over Nikkie Bear's werkwijze.

Misschien dat iemand anders nog iets nuttigs weet voor je…..of wellicht Nikkie Bear zelf !!

groet Leigh.

• Charissa

Ik heb er helaas ook een rare ervaring mee. Had van een stofje gevraagd of ze die ook in een andere kleur had, maar je kon toen alleen een vraag stellen via bestellen ofzo en toen kreeg ik dat stofje na een maand ofzo toegestuurd… terwijl ik niet eens betaald had, dat heb ik daarna toen maar gedaan, maar het was dus ook nog de verkeerde kleur. Jammer hoor…

• Marjan

In de catalogus van de beurs Arnhem staat haar tel.nr vermeld.

Als je die niet hebt kun je mij even mailen, misschien kun je haar dan bereiken.

Mijn naam boven aanklikken.

Marjan

• Pamela (vianen)

Hoi Hella,

Dit is wat ik voor je gevonden heb op het prikbord (zie hieronder) misschien heb je er iets aan en kun je via een andere weg iets proberen.

Heel veel succes ermee en ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.

Groetjes Pamela

www.winkelplein.nl/pamela

Auteur: nikkie (—.direct-adsl.nl)

Datum: 30-04-2008 19:16

Hoi Allemaal

Bij deze wil ik doorgeven dat vanaf heden nikkie bear gesloten is mijn webwinkel blijft wel open.

Helaas is mijn computer door iemand gekraakt dus kan er vertraging optreden bij eventuele bestellingen dat betekend ook dat er nu iemand anders onder mijn naam mailt en ook mijn naam ten grabbel gooit.

Ik probeer zo snel mogelijk alles weer in orde te maken en laat het weten als alles weer hersteld is en hoop dat jullie diegene die onder mijn naam mailt niet serieus willen nemen.

gr, Nikkie