Del Prado poppenhuis

  • Els

    HALLO ALLEMAAL,

    DIT IS EEN BERICHT UIT 2008 !!!!!!!!!!!

    Hoe het kan weet ik ook niet maar……voordat er meer mensen nog gaan reageren, bij deze.

    Groetjes Els

  • marjolein

    Misschien een tip voor de webmaster:

    Er is misschien wel een mogelijkheid om “oude” berichten te blokkeren om een reactie te geven. Je kunt dan nog wel lezen en eventueel tips eruit halen, maar niet meer reageren. Dit zie je wel vaker bij “blogs”

    Het is de laatste tijd wel vaker dat er oude berichten weer naar “voren” komen.

    groeten Marjolein

  • Petra (Pooh)

    Marjolein,

    het is wel een heel oud bericht (mei 2008) inderdaad, maar de vraag van Judith (mei 2011) is vrij nieuw….

    waarschijnlijk ook al opgelost nu door een aangeboden Del Pradohuis.

    Zag hier op de marktpagina ook eentje staan, kun je allicht informeren Judith.

    Judith, een tip; je kunt beter een nieuw item aanmaken als de datum van een bericht zo oud is.

  • Bart Vranken

    Beste Licia

    Heeft u het poppenhuis nog steeds te koop? Contacteer me dan even op mijn mailadres: bart.vranken@hotmail.com

    Tot snel?!

  • ingrid bakker

    wie heeft voor mij nr.1 de rest heb ik allemaal maar dat nr, kan ik nergens vinden

  • marjolein

    zet je oproep even opnieuw,dit is al een oud bericht

  • ingrid

    ben op zoek naar deel 1 en de beschrijving maar ben ook benieuwd naar de prijs van het geheel

  • Itheka

    29-05-2008!!!!!

  • marjolein

    nieuwe oproep plaatsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • lia

    hallo wat moet je voor dat poppenhuis hebben