Del Prado poppenhuis

  • Robvroe

    U kunt nu een eigen poppenhuis bouwen met alles er op en eraan.

    Ik heb de hele complete serie van DelProado gekocht maar heb hier niets meegedaan omdat ik zoveel andere hobbies heb.

    Daarom biedt ik deze het serie t.e.ab. aan.

    Alles zit nog in de orginele verpakking.

    Geinteresseerd?

    Laat het mij weten en wij komen dan wel tot een gepaste oplossing.

  • Robvroe

    is verkocht

  • wilma ballard

    Hallo

    Ik ben sinds kort ziek thuis en het lijkt me leuk om een poppenhuis te bouwen

    ik hoor het graag van je

    Gr

    Wilma

  • TanjaB

    Hoi Wilma

    Wat vervelend voor je dat je ziek thuis zit.

    Maar het bouwen van een eigen poppenhuis is een geweldige bezigheid, en afleiding!

    Alleen wel vreemd dat je geen nieuw topic aanmaakt, een op een bericht van ruim 2 jaar in haakt.

    Dat rijmt, maar dat mag rond deze tijd wel he? Sinterklaas bedoel ik.

    Is het een leuk tijdverdrijf om steeds oude berichten op te zoeken en te hopen dat er reaktie op komt?

    Ik zou liever wat anders doen, maar ja we zijn niet allemaal het zelfde he? En dit is ook een van jou hobby's waarschijnlijk.

    Weet je trouwens dat er meer poppenhuisforums zijn? Waarschijnlijk wel,misschien kun je daar eens gaan klieren.

    Want als ik dit zo'n vreselijk prikbord zou vinden zou ik hier gewoon lekker wegblijven!

    Misschien een tipje!

    Poppenhuis groetjes van Tanja

  • Ramon_power@hotmail.nl

    ey wil-maatje ik heb nog een prado-del in mijn crip staan dat iz ongeveer hetzelfde alleen een b merk van wibra benne er wel mee begonne..maar ga nu stoppe.. de meeste onderdelen zijn der nog wel. moet ff aan me buurman vraguh welke hij geleend gejat heeft. mail me maar ff.. vraagprijs 999 euro voor jou ken der wat af. grtz ramon

  • frans kemme

    ik ben op zoek naar de delen van het delprado droompoppenhuis 122 en 123 dat is van de uitbouw deel2

    heeft u die voor mij

  • Ramon_power@hotmail.nl

    neej dude helaas niet..

    grtz ramon

  • Judith

    Hallo kan iemand mij helpen aan pakketje nr 11 en 59 helpen ik heb een dubbele 47 die kan ik desnoods ruilen tegen een van deze nr's of kan iemand mij vertellen welk deel van het Victoriaanshuis deze nr's zijn?

    Met vr gr Judith

  • Licia

    Hallo Judith

    ik heb ooit het hele pakket van del prado gekocht en ben al heel snel gestopt met bouwen. Het hele pakket incl. werkbladen, mappen en toebehoren wil ik verkopen. Heb je belangstelling, doe maar een serieus bod.

    Licia

  • Peet

    Wat is de prijs