Opening pandje Bedankt en Diefstal !

• Mandy(Elines-poppenhuizen)

Ik wil iedereen bedanken voor deze ontzettend leuke dag !

De ene verassing naar de andere, leek mijn trouwdag wel. Hhahahah

Ik zal deze gezellige en succesvolle dag niet gauw vergeten, en wil hierbij iedereen die is geweest of die een kaartje heeft gestuurd, Van Harte Bedanken.

Het poppenhuis is verloot en Nr. 509 heeft het gewonnen.

Dus heb jij dit nummer, dan laat het even weten.

Verder wil ik nog even kwijt, dat er weer is gestolen vandaag een tube sieradenlijm.

Wij hebben 1 Camera die echt werkt, in het pand dus ik weet wie het was, en verzoek diegene dan ook om nooit meer in de winkel te komen.

Maar ondanks dit treurige incident is mijn dag niet meer stuk te krijgen.

Nogmaals Hartelijk Dank !!!

Groetjes Mandy, Perry, en Eline

• Ada

Wie zo iets laags doet, die hoort niet in ons poppenhuiswereldje.Maar ik lees dat het heel erg geslaagd was de opening.Veel plezier met je winkel, en als ik ooit in de buurt ben.Dan kom ik zeker een keertje kijken.Groetjes Ada

• Riet

Hoi Mandy.

Het was zeker een super gezellige opening en prachtige winkel.

Maar dat meen je toch niet 111111111 tubje lijm. Nou wel heel zielig hoor als ze het geld er niet voor hebben hadden ze het wel van je gekregen toch. Jou kennende.

Ja die klanten kan je maar beter missen .

Maar al met al was het een heel gezellige opening .Hahaha wel leuk die camera is dan toch niet voor niks geweest dat Perry die aangesloten heeft.

Ook leuke workshops die je gaat geven .Ook leuke mensen die zich al opgegeven hebben.

Groetjes Riet

• Barbara

Hoi hoi ;-),

Ook ik heb erg genoten van jullie gezellige opening en vind jullie winkeltje ontzettend leuk!!

Maarre……., wat is dat nou voor iets flauws, een tubetje lijm jatten?!

Nou, dat soort mensen hoef je inderdaad niet in je winkeltje terug te zien, toch?

Ik zit hier te genieten van alle nieuwe behangetjes die ik net bij je gehaald heb en natuurlijk van de prachtige deurtjes, ze staan straks prachtig, zeker weten!!

Nou meid, fftjes lekker met een bakkie bijkomen enne…., super veel succes met je winkeltje !!

Groetjes;

Barbara ;-)

• conny 54

Hoi Mandy Perry en Eline,

Ook wij vonden je winkel heel erg mooi.

Door de drukte en het feest, wat het eigenlijk was.

Dacht die gene zeker dat het niet op zou vallen.

Wat een goed idéé die camera.

Wij wensen je nog heel veel plezier met je winkel.

Groetjes Conny en Alex

• els

Mandy

gefeliciteerd met de opening van je nieuwe pand het is helaas een beetje te ver voor mij maar je staat op mijn verlangslijst voor de winter hoor.

Ik vraag me af wat die mensen bezielt om voor zo'n luttel bedrag te stelen niet te geloven en ik vind jou reactie nog heel netjes, eigenlijk zou die foto op het prikbord moeten staan als waarschuwing voor de anders winkeliers en standhouders.

Misschien dat er dan wat minder wordt gestolen de komende tijd.

Ik wens je heel veel succes

gr. Els