paspopje

• Agnes

Hallo allemaal.. ik wil graag een grenen paspopje kopen… maar via de internetwinkels zijn de verzendkosten 6,20 . dat vind ik wel erg veel voor een popje van 4 euro.

Heeft iemand een ander idee ?? of verkoopt iemand ze zonder hoge verzendkosten.. want volgens mij kan zo'n ding gewoon door de brievenbus.

Vast bedankt

• Emmy

Hallo Agnes,

Het is me nu te laat maar morgen zal ik voor je kijken want ik dacht dat ik er ergens nog een heb liggen.

Als het niet zo is, hoor je van me. Anders stuur ik hem wel op. Mail me maar.

groetjes Emmy

• Ingrid

Hallo Agnes,

Ik heb gekeken en gemeten voor je maar de poten van de paspop die zijn net 3 cm.

Misschien gaat het net passen door de brievenbus maar de kans dat je het heel binneen krijgt is heel klein.

De paspop die jij zoek die kost bij mij 2,94 euro.

Misschien dat je het kan halen bij mij want ik woon in Nieuwegein, alleen weet ik natuurlijk niet waar jij woont.

Ik heb een site waar je ook lekker kan snuffelen misschien dat je nog wat ziet en dan worden de verzendkosten ook niet zo hoog.

Ik hoor het wel van je.

Groetjes Ingrid

• Agnes

Ok… ik wil wel snuffelen… mag ik de link van je site ??

Groeten Agnes

• Ingrid

Hallo Agnes,

Wat leuk dat je bij wil komen snuffelen.

Hier komt die dan: www.poppendijntjeshuis.come2me.nl

Heel veel plezier en met vragen kan je me altijd mailen.

Groetjes Ingrid

• Wilga/de Witte Stee

Agnes, je kunt ook gaan voor de voordelige resinpaspop. Die is overigens ook beter op schaal (!) en kan goed verpakt per brievenbuspost worden verzonden.

Groetjes

Wilga

• carra

Wel te hopen dat het dan ook aankomt, ik wacht al een week op de post die j.l. maandag verzonden zou zijn,maar nee hoor geen bestelling.

succes

Carra

• Agnes

Ik zoek het resinpaspopje… maar kan het niet vinden… staat ie ook op de site van de Witte Stee ????

Wilga/de Witte Stee schreef:

>

> Agnes, je kunt ook gaan voor de voordelige resinpaspop. Die

> is overigens ook beter op schaal (!) en kan goed verpakt per

> brievenbuspost worden verzonden.

>

> Groetjes

> Wilga

• Wilga

Ja, op de breimaterialenpagina maar Agnes, ik mail je er wel even persoonlijk over zometeen.

Groetjes,

Wilga