ff niet........

• brocaatje

Dank jullie wel voor het mede leven…….

gisteravond de stille tocht gelopen………..zo triest allemaal.

morgen de begravenis van raymon(29 jaar)

vrijdag en zaterdag egbert en anne…..

je staat ermee op en gaat ermee na bed,tussen door beetje aan het knutselen om toch even afleiding te hebben.

liefs karin

• Marmod

Karin, met een echtgenoot die (beroeps)brandweerman is voel ik met je mee. En dat jij deze omgekomen mannen alle drie ook nog persoonlijk kent maakt het alleen maar nog verdrietiger. Ik heb de beelden van de stille toch gezien, het was zeer indrukwekkend. Vandaag zal zwaar zijn geweest en voor vrijdag zaterdag én de komende tijd wens ik je heel veel sterkte.

liefs Marmod

• Petra

Gecondoleers Ka, hier is ook pas een brandweerman omgekomen, is ook op het nieuws geweest.

Hij dook naar de man die nadat hij vrouw en 2 kindertjes vermoord had in het water reed hier…. Dat de man een vijfde slachtoffer mee zou brengen is onvoorstelbaar. Het was in het kanaal v Gent naar Terneuzen.

Onze overbuurman is brandweer en een lieve kennis van ons ook, en die mannen kennen elkaar heel erg goed. Ook deze man liet een gezin na, en was nog geen 30 jr. Nu dit aanschouwd op tv, ook de stille tocht… heel dat dorp of stad kende de mannen, en het is een heel groot gemis.

Denk wel eens dat die mannen te weinig eer bij leven krijgen… In VS ben je een held als je een ‘firefighter’ bent, en terecht!

Petra

p.s. en dan na koninginnedag kwam Terneuzen (dorp Zaamslag) hier weer negatief in het nieuws; postbode in elkaar geslagen en de man is overleden!

Lijkt wel of niemand elkaar meer verdraagt en hoog houdt….

• Dolores

Ik zie dit nu pas en wist het niet.

Dit omdat ik nooit geen TV kijk ivm alle ellende en droevige dingen.

Wens je heel veel sterkte.

Dolores