Sophia van Woerekom

• Eric Verberne

Vandaag, 17 april 2008 om kwart voor elf vanochtend is Sophia van Woerekom aan borstkanker overleden.

Sophia was bekend als maakster van poppen en poppenhuizen. Ze had een winkel Henshaw Miniatures waarmee ze Aziatische poppen en poppenhuizen aanbood en verkocht.

Voor Sophia is een “in memoriam” gemaakt op het Amazone forum. De link daarnaartoe is:

http://forum.de-amazones.nl/viewtopic.php?t=10938

Iedereen die haar gekend heeft zal haar missen.

Eric Verberne

• Chris

Beste Eric, dank je wel dat je het hebt laten weten op het prikbord. Sophia's web log was al zo lang stil. Wat ontzettend triest dat ze, zo jong nog, toch aan deze ziekte is overleden. Ik wens haar naasten heel veel sterkte.

Chris

• Ada

Wat verschrikkelijk om dit te lezen.Helaas kende ik haar niet.Maar ik wens haar familie en vrienden heel veel sterkte toe.Gecondoleerd van Ada

• marianne

hallo Eric Verberne.

ook al kende ik Sophia niet,

toch mijn *oprechte deelneming*..

wat een afschuwelijk verlies zeg.

ik wens alle nabestanden ontzettend veel sterkte de komende tijd.

gr van Marianne.

• Petra

Oh wat erg, toch zo snel…. ik heb nog wat kaarten gestuurd, en nog gemaild, maar het was zo stil aan de andere kant… ik vreesde het…

Hier op prikbord heb ik ook nog eens een oproepje gedaan wie er wist hoe het met haar ging… ook haar adres had ik niet, en heb de kaarten maar naar de winkel gestuurd, hopend dat ze het ontving.

Haar allerlaatste Rijswijk beurs vorig jaar staan we nog samen op de foto… we hadden altijd zoveel dingen om te babbelen samen.

Ze had nog best genoeg plannen om te doen… en ze was dan ook zo jong.

Wat een oneerlijke strijd is dat toch. Hoop dat ze niet te veel pijn heeft gehad.

Veel sterkte en kracht gewenst, het zal allemaal niet makkelijk zijn!

Mijn herrinneringen zijn allemaal hele goede aan haar, het is fijn dat ik haar gekend mocht hebben, jammer dat haar leven zo kort was.

Mijn medeleving;

Petra

• marieke de jong

wat een schrik

mijn oprechte medeleven hierbij

ik zou bij haar gaan werken ze kon het niet meer aan

maar de afstand was te ver en ik werd in die tijd invalide

tja ik heb er geen woorden voor

allen die haar lief hadden gecondoleerd van marieke

• sylvia Tot

Het is een heel triest bericht, zo jong, en dan die ongelijke strijd moeten verliezen.

Mijn oprechte condoléances voor alle betrokkenenen heel veel sterkte om dit verlies te dragen.

Sylvia

• Leigh

Wat een naar bericht !!

Gecondoleerd.

Sterkte voor alle vrienden en familieleden !

groet Leigh.

• carra

Gecondoleerd met uw verlies

het is vreselijk om een mens zo jong al te moeten verliezen.

liefs

Carra

• Sylvia

Eric gecondoleerd met dit zware verlies, ook voor alle nabestanden.

Wens je veel kracht in deze moeilijke periode.

Sylvia