spijkenisse

• Wil Mensink

Hoi allemaal

hoe vonden jullie deze keer Spijkenisse????

Tevreden ????

groetjes Wil

• Francis

Goedemorgen Wil,

Ik vond het heel gezellig, ik ben voor het eerst inSpijkenisse geweest, ook lekker dicht bij huis voor mij, de standhouders waren heel vriendelijk en gemoedelijk.

Voor een volgende herhaling vatbaar.

Groetjes,

Francis.

• Wilga

Heb het goed naar mijn zin gehad in Spijkenisse. Behoorlijk druk maar goed te doen. Vond de kwaliteit hoog dus het was moeilijk kiezen ;0))

De stand van Dutch Royal Miniatures bewonderd met mooie meubels en prachtige poppen. Ook aardig wat tijd doorgebracht bij Danielle Design met haar romantische taferelen. Er was een grote diversiteit, dus wat mij betreft een zeer geslaagde beurs.

• Annemarie(atelier de Ooievaar)

Hallo Wil en Hans,wij vonden het een geslaagde beurs gezellig publiek en een leuke sfeer.Wij hebben ook een hoop verkocht dus we gaan weer hard aan het werk voor de volgende beurs! Tot de volgende keer vr groet Annemarie en Joan(atelier de Ooievaar)

• Marrie

Ik vond beurs zeer geslaagd, was hier nog nooit eerder geweest. Veel zelf gemaakte spulletjes aangeschaft. Zeker nog een keer. Gr,

• Rieta

Hallo Wil en Hans,

De beurs in spijkenisse was voor mij ook de eerste keer, ik vond het er heel gezellig, en leuke dingen gekocht! De moeite waard dus!!!!!!!!!!! ik kijk al weer uit naar volgend jaar april.

Groetjes Rieta.

• astrid

het was SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

groetjes astrid

• chenille

Jammer genoeg kan ik geen beurzen meemaken (1 keertje jaren terug) hoop altijd dat hier in Amsterdam ook eens een beurs georganiseerd wordt en ik ook eens mijn hartje kan ophalen.

Ken hier in Amsterdam enkel “het treinenhuis” waar ze een beperkt assortiment hebben maar verder dan dit en de speelmuis waar nog minder te vinden valt niks, jammer, maar wie weet…

liefs,

Chenille

• els

Het was weer heel gezelli even wat problemen met de rolstoel het zou iets ruimer kunnen maar hans heeft dat prima voor mij opgelost.

ik hoop volgend jaar weer hoor

gr. Els