binnenkant voorkant huis

• Marijn

Misschien een gekke vraag… maar ik heb een poppenhuis en als je de voorkant van het huis open doet dan kijk je naar binnen in de kamers… maar wat doen jullie met de binnenkant van de voorkant? Bij mij zijn dat erkers, dus je hebt als je het open doet op de open kant zeg maar ook nog een stukje vloer en ramen en muur… verven jullie het in dezelfde kleuren als de kamers of juist niet of nog andere tips? Bedankt!!!

• elly

Hangt helemaal van je eigen smaak af ! De vloeren in de erkers zou ik zelf wel beleggen met iets vloerbedekking-achtigs , maar zelf vind ik het het leukst on de binnenkant van de gevel gewoon gebroken wit of creme te schilderen .

Er zijn ook mensen die het leuker vinden om elk raam van elke kamer ( en de voorwand daaromheen ) mee te verven/ behangen zoals de kamer die er op aansluit.

Maar het is jóúw huis….!!!

• Marijn

Dank je Elly voor de snelle reactie… weet jij misschien ook of iemand op een site een voorbeeld heeft staan van hoe die dat gedaan heeft?

• elly

oeps nee, niet op het web ; ik heb verschillende voorbeelden gezien in tijdschriften , maar ik zou zo direkt even niet weten waar. Zal zo nog even kijken ;je ziet het in elk geval weleens bij Engelse poppenhuizen.

• elly

Iets Nederlands gvonden , de website van Sylvia ( wat zijn vooral die kattenfoto's leuk , Sylvia ! En hoe gaat het met hondebeest ?): http://www.huisje-boompje-beestje.moerstaal.nl/ . Klikken op het grote huis en je ziet een foto van het huis met openslaande deuren.

• Marijn

Elly, dankjewel! Mooie website zeg… goede ideeen staan erop! Groetjes Marijn

• Chiel Visser

Jeempie, dank jullie wel, hoor………En het gaat heel goed met de katten en de hond, ze was zondag al weer één jaar jong!

groetjes

Sylvia