Beurs Arnhem

• Janny & Keimpe

Hallo Allemaal,

Vandaag naar de Beurs in Arnhem geweest. Het was net als vanouds een gezellige drukte maar toch kon je overal rustig ronde kijken. Met grote bewondering hebben we de mooie hondjes bekeken van Dolores.Deze dame heeft echt gouden handen.Als je de hondjes in de ogen kijkt,is het net of ze echt leven.

Later een rode pan met soep bij Aat & Joke Aukes gehaald voor mijn geboorte huis waarmee ik nu bezig ben te bouwen.De bestelling op gehaald bij de Silly Sisters die alles netjes ingepakt hadden klaar staan.Bij Akke Ris mooie dak bedekking gekocht voor het rieten dak en dak pannen bij het Houthoekje gehaald.

Zo langzamer hand was de bodem van de beurs te zien,dus moet er eerst weer even worden gespaard voor de poppenhuis beurs in Vaasen.Hierbij de groeten aan alle mensen die wij hebben ontmoet en tot ziens. Groetjes Van Janny & Keimpe te Apeldoorn. Homepage poppenhuis.de-beer.eu/

• Helma Silly Sisters

Hallo Janny & Keimpe,

Wij vonden het erg leuk om jullie te ontmoeten (ik ga jullie filmpje bekijken hoor en laat nog wat van mij horen ;) ).

Wij hebben het ook ontzettend naar onze zin gehad op de beurs in Arnhem. Heel erg leuk om weer zoveel bekenden terug te zien en nieuwe mensen te ontmoeten, we hebben genoten :).

Groetjes,

Helma

www.sillysisters.nl

poppenhuisminiaturen

• Akke

Janny en Keimpe,het was leuk jullie weer te spreken.Ik ben benieuwd hoe het dak word!

Groeten Akke