bedankt

• conny 54

Via deze weg wil ik de beide dames hartelijk bedanken.

Een “klant”wilde een aantal artikelen zonder betalen meenemen, op de beurs in Arnhem.

Zij hebben er voor gezorgd dat zij als nog de artikelen betaalde.

Ik had niet in de gaten dat zij nog een aantal artikelen in haar hand had.

Dames bij deze mijn hartelijke dank. Jammer dat ik jullie daarna niet meer zag.

Hoop dat jullie je een keer bij mij melden.

Zou jullie graag een bloemetje aanbieden(1op12).

Ben blij dat er nog eerlijke en oplettende mensen zijn.

Met vriendelijke groet Conny Moritz

C en A Miniaturen

• marion

hoi conny

Ik en mijn moeder zijn de dames, die jij volgens mij bedoeld. Die“ mevrouw” had bestek in haar hand. Erg triest dat poppenhuis liefhebbers zich tot zo iets verlagen.

Deze mensen zouden van mij, na zo iets van de beurs verwijderd moeten worden!

groetjes marion

• marianne

hallo Conny54.

ik blijf dit giganties laag en zeer knap brutaal vinden steeds dat er toch mensen zijn die blijven *jatten,stelen*..

je moet wel erg veel *lef* hebben om vlak boven iemands neus en ogen dit te

kunen presteren.

*sorry* mensen heb dit vaak zat ziten lezen ook bij de vorige keren .

ik heb voor mensen die anders mans spullen mee nemen zonder te betalen GEEN woorden voor..

iedreen maakt dit met veel plezier en met hun/haar eigen handen en dat word dan op deze manier zo verstort en verziekt*jakkes*.

ik zou me keihard dood schamen voor het fijt dat ik het alleen maar doe.bwv.

spreken..

inderdaad Conny54 der bestaan ook eerlijke mensen die ander in hun waarde laten.. wat jij net tikte vind ik een super en leuk gebaar om iemand hier voor te bedanken..

fijne avond nog..

groetjes van Marianne.

• Pamela (vianen)

Lieve mensen,

Dit zelfde is mij afgelopen zaterdag ook overkomen, de vrouw had eerst iets bij ons gekocht en daarna nog een keer terug gekomen.

Ik zag dat ze een zakje in haar handen had en er mee weg liep mijn moeder is er nog achteraan gegaan en toen mijn moeder bij hun was stak ze het in haar tas.

Ja bewijs dan maar dat ze het meegenomen heeft.

Ik weet wie deze dame is want er schoot me zaterdag avond toen ik thuis was iets te binnen van de najaarsbeurs in Arnhem dat deze dame ook het zelfde bij mij hebben geflikt.

Conny zou je mij willen mailen ( ik kan jou mailadres niet aanklikken) misschien gaat het om dezelfde dame en kunnen we er iets tegen doen, ik ben ook van mening dat dit soort mensen niet meer toegelaten moeten worden op de beurs.

Lieve groetjes Pamela

www.winkelplein.nl/pamela

• wilma

conny, wanneer er zoiets gebeurd kan je toch gewoon de politie inschakelen?

voor degenen die alleen maar met het idee spelen om iets te jatten heeft dat vast een afschrikkend effect wanneer ze zien dat iemand, tussen 2 agenten, word afgevoerd?

dat iemand er van kan genieten om op zo'n manier haar poppenhuis in te richten!

gewoon met z'n allen nog scherper opletten! goed van de dames dat ze er een stokje voor hebben gestoken!

wilma

• conny 54

Hallo,

Marion en Pamela ik heb jullie elk een E mail gestuurd.

groetjes Conny

• conny 54

Hallo Wilma,

Het idéé is heel goed.

Maar dat heeft nog al wat voeten in de aarde.

Je moet namelijk de medewerking van de beursorganisator hebben.

Dan moet je die persoon nog zien vast te houden tot de politie er is.

Dan moet je getuigen hebben (had ik dus) en die moeten ook willen wachten op de politie.

Dan moet er een procesverbaal opgemaakt worden, kost allemaal tijd.

Wie o wie, past er in die tijd op je kraam?

Na alle ellende krijgt de dief of dievege een schikking van € 130,00 en dan kan hij of zij weer gewoon haar gang gaan.

Ingewikkeld hé.

Groetjes Conny

• chenille

Ze zouden gewoon de kramp in hun handen moeten krijgen!

Zouden ze dan zeggen tegen mensen die hun poppenhuis “bewonderen”

dit heb ik gejat en dat heb ik gejat? Bijna niet te snappen voor ons eerlijke mensen dat je met een gerust geweten zou kunnen gaan slapen hoe jij het verwoorde Marian zal ieder wel beamen (hoe is't meis ik hoor nooit meer iets van je?)

Liefs

Chenille

• Bettie

Beste Conny,

Dit is de zoveelste keer dat ik dit lees en wat vervelend en triest voor je.

Tegenwoordig hebben we allemaal haast een mobieltje met camera,

Als je of een omstander een foto kan maken en die dan doorgeven aan de organisatie van de beurs. Zo is het misschien mogelijk om een zwartboek van dit soort mensen te maken. Wil ik zelf nog wel bij houden ook . Ja ik denk maar wat hoor, ik ben me er van bewust dat je het niet kan uitbannen. Gelukkig had jij wat meer geluk en kwam er iemand voor je op. Maar het vervelende gevoel draag JIJ nu telkens met je mee.

Groetjes,

Bettie

• Miranda (Herkenbosch)

Probleem is, dat je op deze manier denkt in je recht te staan (door het fotograferen van de mensen), maar volgens de wet is iemand pas schuldig als zijn schuld ook bewezen is. dwz dat je de lange wettelijke weg van het proces verbaal moet volgen. Ook al balen we er allemaal behoorlijk van, eigen rechter spelen is niet toegestaan.

Wat wel kan en mag (voor zover ik dat weet) is de beursleiding inlichten en vragen of zij deze mevrouw in de gaten willen houden, zodra zij deze mevrouw betrappen, kunnen zij de politie inschakelen. In feite is dit ook iets wat gebeurt bij winkeldiefstal. Een beveiligingsbedrijf dat mensen in de gaten houdt door iemand tussen het winkelend publiek rond te laten lopen……

't Is maar een idee???

Groetjes Miranda

www.poppenhuisonline.nl