Nella's breivolkje

• Sun

Voor iedereen, die dol is op Nella's breivolkje…

http://www.nalladris.nl/nella/nella.htm

• Karin

Hallo Sun…..wie is Sun?

Wat een prachtig mooie site voor iemand die dat verdiend!!!

Heb al even rondgekeken maar heb mijn geadopteerde Nella popjes niet kunnen vinden?

Nog even doorsparen en dan zal ik Nella eens een mailtje gaan sturen!

Groetjes, Karin.

• Nancy

Hoi Sun,

Wat léuk dat Nella een website heeft met haar brei-wondertjes!

Ik heb ook wat familieleden geadopteerd, misschien leuks als ze er ook bij komen te staan? Ze staan op mijn website bij het “raam” van Swapke op de laatste bladzijde.

Maar ik zal even een foto invoegen, misschien wil je deze gebruiken?

Enneh…gefeliciteerd Nella met deze leuke site en complimenten aan de maker ervan. (Jij Sun?)

Groetjes Nancy

www.nancys-poppenhuis.ismijnhobby.nl

• Petra

Leuk een eigen site!

Die Peter Rabbit woont bij mij….

ook wonen er nog twee beren Allen en Nella,

Raggedy Ann en Andy,

Moriaantje een roetzwart meisje, en een eendje gewonnen bij Marmod.

Ik zal vanavond of in de loop vd week eens foto's sturen, kunnen zij er ook bij.

Is dat ook de bedoeling? alle geadopteerde breisels samen op de site te zetten?

Zal wel superleuk zijn… Er zijn heel wat popjes, beren, kikkers, eendjes, en wat al niet geadopteerd!

De site ziet er mooi uit trouwens, mooi verzorgd!

groetjes Petra

• Sun

Ja, ik ben de maakster van de site… Nella heeft zulke leuke poppekes voor me gemaakt, dat ik vond, dat ze dat verdiende…

Als jullie alle foto's, MET de namen van de popjes en die van de eigenaren, zouden willen emailen?

Mag naar sun@nalladris.nl… Dan zet ik ze erbij op de site… zou het hardstikke leuk vinden, om er zo veel mogelijk op te zetten!!

Bedankt alvast, voor de leuke reacties!!

• Sun

Ow, zit net te bedenken… Er kan misschien ook nog een linkenpagina bij.. Met alle linkjes naar Swapkes reizen? Verhaaltjes met het breivolkje?

Wie heeft er wat creatiefs gedaan, met Nella's popjes?

Alles is welkom!!

• Chris

Hoi Sun,

Wat een leuk idee, ik heb er twee en zal ze ook voor je op de foto zetten.

Er zijn volgens mij wel een aantal sites met de avonturen van deze popjes, bijvoorbeeld http://buitendienst.punt.nl. Er moeten er nog veel meer zijn!

Groetjes, Chris

• Sun

Hey die Chris,

Is dat jouw eigen website? Want ik wil liever geen sites toevoegen, waar ik geen toestemming van heb…

Hou me wel aanbevolen voor de foto's van jouw popjes, graag zelfs!

Groetjes,

Sun

• Chris

Ha Sun,

Nee, dat web log is niet van mij, ik heb het toevallig eens gevonden en onthouden omdat het zo leuk was. Je hebt gelijk hoor, niet iedereen vind het fijn als haar/zijn site opeens ergens genoemd wordt, t was meer als voorbeeld bedoeld.

Groetjes, Chris

• Sun

Wel hardstikke bedankt hoor… ;) Ik ben alle blog-eigenaren al aan het mailen… ;)

Dusseh… als je er nog meer hebt…. ? :D:D:D:D:D