voorgestanste meubelset EM

• Anouk

In de gids van Eurominis zag ik een voorgestanste meubelset van de slaapkamer. Wie heeft een idee of dit leuk is om zelf te ‘pimpen’? En of het een beetje kwaliteit is? De prijs is laag, dus ik kan me voorstellen dan de kwaliteit dat ook is. Maar misschien heb ik het mis (hoop het)?

He tis nr. WD821

• Ria

hallo Anouk

ik zou ze zelf niet kopen je kan ook nog even door sparen tot je wat mooie

meubels kan kopen ,anders krijg je er later spijt van.

groetjes RiaAnouk schreef:

>

> In de gids van Eurominis zag ik een voorgestanste meubelset

> van de slaapkamer. Wie heeft een idee of dit leuk is om zelf

> te ‘pimpen’? En of het een beetje kwaliteit is? De prijs is

> laag, dus ik kan me voorstellen dan de kwaliteit dat ook is.

> Maar misschien heb ik het mis (hoop het)?

> He tis nr. WD821

• Nelleke

Dag Anouk,

Zelf heb ik het kinderkamerpakketje van EM gekocht. Voor die lage prijs is de kwaliteit redelijk, maar het materiaal is vrij dik. Niettemin heb ik er met veel plezier een kinderbed en een commode uit gemaakt. Het wiegje vond ik bv dan net iets te grof.

Nelleke.

• Bettie

Hallo Anouk,

Het waren mijn eerste meubeltjes 20 jaar geleden die ik had. Ik heb 2 bankstelletjes ervan. In de hal heb ik die staan en in de woonkamer.

Het ene stel heb ik toen alleen de zittingen bekleed en de rest een beetje op schuren verbindingsstukjes opgevuld met wat gupa (is om gaatjes in hout op te vullen) schuren en gebeitst, het andere stel helemaal bekleed. Dat zou je met de slaapkamer ook kunnen doen.

De verbindingen zien er niet zo mooi uit vind ik dus dat kan je door het te bekleden ook heel mooi wegwerken. Zo kan je best op en voordelige manier oefenen denk ik. Nu ik wat verder ben maak of koop ik meubeltjes.

Kijk maar is op mijn site bij poppenhuis Victoria

Groetjes,

Bettie

www.labet.be