minimuizen en ratten gezocht

• elly

Is er iemand die me kan helpen aan wat minimuizen en miniratten ? gewoon kopen bedoel ik natuurlijk. Mag metaal zijn , ongeverfd is ook goed ( ik heb verf in huis), maar wel lekker eng. Ik ga een bed vol muizen en zo zetten ,, vandaar…

• adrie van der helm

hoi

anja vd doel heeft ratten en muizen van polysteen zijn net echt dus weet niet of je ze te netjes vindt de ratten zijn 2,50 per stuk muizen weet ik niet miniatures from delft is de web winkel succes gr adrie

• els

Hoiiiiiiiiii

ik weet niet of je er nog even mee kunt wachten ik kan deze zo maken heb er een aml voor van fimo alleen mag ik even niet lopen en mijn spullen staan boven.

Ik hoop dat ik over 10 dagen weer de trap op mah als je zolang geduld kunt hebben mail me dan even prive hoor,

succes gr. Els

• Elly

Beste naamgenoot,

Ik heb een mal voor twee zittende muizen. Hoogte 3 cm. Je kunt ze ook nog iets tussen de pootjes geven (plakken). Ik kan er 4 per dag gieten in verband met de droogtijd. Kosten E.0.50 per stuk plus verzendkosten (eventueel) als je ze niet zelf kunt afhalen.

Groetjes, Elly Duindam

• Tiny

iiiihhhhhhh, Ik heb zo'n hekel aan muizen en ratten !!!!

Ik hoop dat ze uit mijn poppenhuis weg blijven, ga maar gauw voor de zekerheid wat mini-muizen klemmen zetten. ;))

Groet Tiny

• elly

Bedankt voor het aanbod , Elly ! Maar ik wil kleine muisjes en ratten hebben, ik bedoel ongedierte , geen bewoners. 3 cm lijkt me in de schaal een beetje te groot;-)

Nogmaals bedankt in elk geval,

groetjes,

Elly

• Fern (De MiniLaars)

Hallo Elly,

Ik heb 3 verschillende muisjes (2 grijs, 1 bruin) en 6 verschillende ratjes (waaronder 1 omhoogstaand baby-ratje, die ook heel goed als muis kan dienen). De ratten komen in 4 verschillende kleuren.

Laat maar even weten, of je hierin geinteresseerd bent, dan kan ik je altijd een foto proberen (ben daar niet zo goed in) te mailen.

In Arnhem heb ik ze natuurlijk ook bij me, daar kun je ze dan “in den lijve” bewonderen.

Enne, ze bijten niet, ze zijn alleen maar heel schattig!

Groetjes, FERN