Tv Gelderland

• Marieke Spee

Voor het televisieprogramma De Tien van Marlies met als onderwerp bijzondere hobby's ben ik op zoek naar iemand uit de provincie Gelderland die het leuk vindt om voor de camera over zijn of haar hobby (poppenhuizen en miniaturen) te vertellen, mocht het u wat lijken, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar mspee@omroepgelderland.nl,

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten

Marieke Spee

Tv Gelderland

• Fern (De MiniLaars)

Hoi Marieke,

Altijd goed, om te laten zien dat er ook in Gelderland poppenhuis-liefhebbers wonen!

Ik heb je al een mailtje gestuurd.

Groetjes,

FERN

• Monique

Oeii spannend! Hou je ons op de hoogte?

Groetjess Monique

• Elly Duindam

Geachte redactie,

Gaarne werk ik mee aan een interview. Ik heb een twaalftal zeer verschillende poppenhuizen. Van antiek grachtenhuis tot balzaal, een operahuis, een berenhuis,

Vondelparkje met grachtenhuisjes en o.a. een winkel van Sinkel. Mijn kleindochter mag er wel eens mee spelen en gooit dan alles hopeloos door elkaar. Ze maakt niets stuk gelukkig, maar ik heb wel even nodig om alles weer op de goede plek te zetten. Dus graag enig respijt wanneer u het de moeite waard vindt om een afspraak te maken.

Vriendelijke groeten, Elly C. Duindam-Deckers

• Monique

Ik denk dat je dit beter naar het email adres kunt sturen die Marieke er bij heeft gezet…

Groetjes Monique