te koop of te ruil

• Anouk

Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten, maar ik heb wat spulletjes te koop of te ruil.

In mijn album kun je ze zien:

http://www.mijnalbum.nl/Album=IRA4Q3A7

Alles is nieuw en de meeste verpakkingen nog niet open gemaakt.

Er is een klein defectje aan de lamp met drie kelkjes. Een kelkje zit wat los, maar als je de lamp neer zet in het poppenhuis is dit geen probleem.

Ruilen? Ik ben onder andere op zoek naar:

mooie traplopers, bloemetjes/planten, orchidee, victoriaanse keuken, koperen pannen, servies, slaapkamer, gordijnen, enz.

• Anouk

sorry, zie net zelf de marktpagina staan… hoe moet ik dit bericht nu verwijderen?

• marlies

Maakt niet uit, Anouk, lekker laten staan!

Dr is ook nog n poppenhuisruilgroep, misschien dat je ook daar ff je berichtje kan plaatsen.

http://groups.yahoo.com/group/poppenhuizenruilgroep/

Succes met ruilen, je hebt mooie dingen te ruil, dat zal wel lukken, groetjes marlies

• Anouk

Marlies, bedankt voor de tip! Erg leuk, ik snap er alleen niks van hoe het werkt enzo…

• Karin

Hoi Marlies,

Bedankt voor de tip, ik wist niet dat er een ruilgroep bestaat!

Groetjes, Karin.

• Von de Boer

Hallo Anouk,

ik ben lid van de poppenhuizenruilgroep.

Je kan gewoon naar de link gaan die Marlies opgaf.

Daar druk je bovenaan de pagina op Join this group.Als ik het goed heb wordt je dan meteen toegelaten bij de groep en anders krijg je een mailtje van de moderator

dat je geaccepteerd bent.

Dan kan je naar Photo's (links in het rijtje op de pagina) gaan en daar kun je een persoonlijk mapje aanmaken.

Daarin kun je via de Add knop foto's vanaf je PC er in stoppen.

Yahoor verkleint ze zelf naar de goede grootte.

Het is handig om dan in de groep te vermelden dat je een mapje aangemaakt hebt

zodat mensen weten dat je meedoet.( Via Messages, Post ook in de linkerkolom)

Dan kan het ruilen beginnen.

Je kan wachten tot iemand je benaderd voor je spulletjes maar je kan ook zelf

iemand benaderen als je iets in iemand anders z'n mapje ziet en dan vragen

of diegene interesse in iets uit jouw mapje heeft. Zoja dan kan de ruil plaats vinden.

Vergis je alleen niet in de porto kosten van dingen die te groot zijn voor de

brievenbus want dat kan aardig oplopen.

En dan word het waar 2 ruilen moet 1 huilen.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is en anders gewoon nog even vragen.

Groetjes

Von