moderne naaimachine gezocht

• Tatjana

Weet iemand of er ook ergens een moderne naaimachine te koop is?

Tatjana

• louise

Hoi Tatjana

Nog niet zo lang geleden heb ik een naaimachine bij de Aldi

gekocht , niet zo duur , en met veel verschillende mogelijkheden !!

gr Louise

• ineke

denk dat je 1/12 bedoeld? daar ben ik ook al lang naar op zoek, dus als je iets hoort.

misschien een idee voor de winkeliers onder ons? er wordt vaker naar gevraagd.

gr. ineke z

• Tatjana

Ja, ik bedoel 1:12.

Tatjana

• louise

oeps ik dacht een grote machine

Sorry !!

gr Louise

• Marjan

Een tijdje terug is deze vraag ook gesteld, ik dacht dat er toen gezegd werd dat er bij de Stolp moderne naaimachines verkocht werden.

ze staan niet in de web-winkel, maar vragen kun je natuurlijk altijd.

www.destolp.com

Marjan

• conny schouten-diepenbroek

moderne spulletjes kun je ook online kopen via een Engelse website delph miniatures.

Ze hebben er ook een moderne naaimachine.

http://www.delphminiatures.co.uk/

conny

• R.A.Lamens

hallo,ik heb een nieuwe naaimachine staan,ik heb hem in januari dit jaar gekocht om naailes mee te gaan geven ,maar dit gaat wegens omstandigheden niet door,en zelf heb ik een eigen naaimachine,dus hij staat maar in de weg.Het gaat om een Janome 525s met 22-steeksoorten en alle toebehoren,compleet met garantie van 5 jaar en nog 3x gratis servicebeurt bij de naaiwinkel waar ik hem gekocht heb.Ik heb hem gekocht voor 349,-euro maar mag weg voor 300,-euro.Wie weet is dit wat voor je.Het is een kwaliteitsmachine,dus niet die je bij de lidl of de aldi of bij blokker koopt.Van deze heb je jaren plezier.mvg.Rachel

• R.A.Lamens

laat maar je zoekt een 1:12 ding wat dat dan mag wezen