Wie zou het leuk vinden om samen met mij een kantkring op te zetten voor het miniatuurklossen? Zelf geef ik workshops voor de MNS van Dolls House.
Hoi Hennie,
Ik klos ook al een aantal jaren en binnen de kring waar ik klos ben ik de enige met een poppenhuis-tic, dus ja, een aparte kring is welkom.
Maar heb je al ideëen over hoe en waar. Ik woon bv in Noord-Holland en mocht jij bv in Drenthe wonen, dan…nou ja je snapt wel wat ik bedoel. Vragen, vragen, mail me anders privé.
Groetjes Debby
Leuk om reacties te krijgen. Heb zelf de docentenopleiding gedaan en ben lid van de LOKK. Ik woon in Alkmaar, en vindt dat wij als miniatuur klosters een beetje ondergewaardeerd worden. Heb een hekel aan rancune, we hebben allemaal dezelfde hobby en kunnen elkaar daarmee verder helpen. De kringen zijn door het hele land verspreid. Ben net verhuisd, en kreeg de nieuwe kantbrief, liep al een tijd rond om voor onze groep wat te doen. Mijn gedachten was om dan een keer bij elkaar te komen, er eens over van gedachten te wisselen, en dan b.v. 1x per kwartaal bij elkaar te komen waar ……. dat bespreken we dan wel. Ik hoor graag weer van jullie. Gr. Hennie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?