paradise collection bruidsjurk

• biek

Hallo, Ik wilde graag mijn nieuwe creatie laten zien van paradise collection, een gehaakte bruidsjurk.

Ik weet niet meer precies of ik het goed doe, het plaatsen van een foto maar anders kun je foto's zien van een bruiloftsreceptie op mijn site Bianca's poppenhuis links in de kolom onder haakwerken, naar beneden scrollen en dan zie je ze. Maar ga even proberen of het hier ook lukt met een foto.

• liesbeth

Biek,

Ik haak ook regelmatig een jurk van Paradise Collection, héél mooi trouwens.

Welk garen gebruik jij???

Groetjes

Liesbeth

• liesbeth

Voor de liefhebbers hier is een link…..

http://picasaweb.google.nl/fashiondollscrochet

Groetjes

Liesbeth

• Ada

Biek dat ziet er geweldig uit, ik heb echt bewondering voor mensen die kunnen haken.Super ik ga zeker je site bekijken.Groetjes Ada

• Marianne

Ze zien er weer geweldig uit Biek.

Gr.Marianne

• TonnyB

Hallo Biek,

Ziet er weer heel mooi uit die bruidsjurk, de patronen van Paradise zijn heel mooi maar je moet het ook nog kunnen haken.

Groetjes TonnyB

www.antosja.com

• Annelies van der Ham

Mooi Bianca, leuk met al die kleine kraaltjes.

groeten van Annelies

www.anneliesvanderham.nl

• Janne Marie

Prachtig, waar heb je die mee gehaakt? Als ik van die patronen haak, wordt t altijd te groot, meer barbiemaat. Vind dat jammer want het zijn zeker prachtige patronen.

Janne Marie

• biek

Hallo allemaal,

Bedankt voor al de complimenten. Ik heb de jurken gehaakt met vennegaren en ik gebruik de popjes die ik op rommelmarkten koop die van die klederdrachtenkleding aan hebben. Ik sloop de kleding eraf en moet inderdaad het patroon soms aanpassen aan de afmetingen van het popje. Maar deze popjes zijn precies goed voor de poppenhuizen 1:12 .

Ik ben weer begonnen aan een nieuwe jurk. Ik wissel mijn werkjes altijd af. De ene keer borduur ik maanden aan een stuk en dan weer breien of haken of bloemetjes maken of weer wat anders. Zo wordt je niets beu. Dat is ook het mooie van deze hobby, je kunt er alle kanten mee op. Eind van de maand naar Arnhem en weer ideetjes opdoen.

Groetjes Biek

• Poohbeer

Wat een enorm werk!!! Prachtig, dat zeker, maar tjonge al die kraaltjes…. ik neem aan dat je ze niet geteld hebt?

Zal aardig wat inzitten.

Zijn het die zogenaamd spaanse danseressen popjes?

Op de foto lijkt het popje veel groter dan 1:12, maar dan komt omdat ze wat meer body hebben als bv een Heidi Ott popje of zo, die zijn magerder…

Ik vind dat wit zo wel het allermooiste van alle jurken, of je wordt gewoon steeds beter, in hoever dan nog kan dan…

Groetjes mede-Terneuzenaar; Petra