op de beurs gestolen!!!!!!

• melissa

Hallo allemaal

Ik stuur dit mailtje even omdat ik erg beduusd ben over wat mij is overkomen.

Mensen,afgelopen weekend is er bij mij op mijn stand alle schilderijtjes van mijn borduurpakketjes gestolen.

Ik heb er helaas geen foto van in de lijst waar ze allemaal in zaten,maar de schilderijtjes kun je zien op deze link:

http://www.melissasminiwereld.nl/borduren.htm

Mochten jullie ze bij iemand tegen komen,bedenk dan dat ze doodleuk bij mij gejat zijn!

Ik heb er 6 jaar werk aan gehad en zit veel emotionele waarde aan!

Ik kan jullie wel vertellen dat ik er best om gehuild heb hoor.

Mocht het zo zijn dat je ze ziet,waarschuw me dan.

Ik hoop in ieder geval dat diegen die ze heeft,er nooit plezier aan zal beleven.

Alvast bedankt!

En sorry dat ik het even via deze weg doe.

Groeten Melissa

• Ineke

Oh melissa,

Wat erg, ik schrik er van.

Al die prachtige borduurwerken, al dat werk van inpakken en net wat je zegt;

De emotionele waarde !!!!!!! Nooit te vergoeden.

Ik hoop, met jou dat de dief, want dat is het tenslotte er nooit plezier aan zal beleven en er niet mee kan pronken in haar/zijn poppenhuis.

Hopelijk krijgt de dief berouw en stuurt het je anoniem terug.

Nogmaals…….die persoon is een ordinaire dief.

1 ding moet je nageven…., ze vonden je werk wel mooi.

heel veel sterkte en vergeet niet, dat niet de hele wereld slecht is.

Liefs, Ineke

• Annelies van der Ham

Melissa, het is werkelijk schandalig. Ik heb er geen woorden voor.

groeten van Annelies

www.anneliesvanderham.nl

• els

Melissa

diet is niet te geloven wat een mensen heb je toch ik weet nog van toen ik vroeger zelf op de beurs stond het al erg was maar dit is toch niet te geloven een hele display.

Ik hoop dat iemand het heeft gezien want dit stop je niet zomaar even in je tas en dat alle minivrienden nog beter op gaan letten.

En er is een groot netwerk dus ik duim dat de dader heel misschien wordt gevonden

heel veel sterkte gr. Els

• sonja boshuis

nee dat lijk mij ook niet

vreselijk dit

wij hebben nog vanochtend met ons groepje over jou mooie werk gehad

dat we het zoo mooi vonden

en nu hoor je dit

vreselijk je snap dit echt niet en zo`n display doe je niet ff zo in je binnenzak

zoveel energie van al die jaren erin

sterkte

gr sonja

• Tiny

O, ik heb toch zo'n hekel aan zulke mensen,waarom dat stelen??

Ik hoop dat d'r handen (netjes gezegt) er aan vast mogen branden !!!!!!!!!!!

Tiny

• yvonne

Helaas was er wellicht een borduur“dief” op de beurs, want Melissa blijkt niet de enige standhouder met borduurtjes te zijn die “bezoek” heeft gekregen van die persoon m/v ??? .

Ook een vrouw die achteraan staat met heeeeeel wat kant-en-klare zelf ontworpen en geborduurde werkjes , bleek zaterdag aan het einde van de middag was “Poesjes” kwijt te zijn.

Straks moet alles op beurzen OF achter glas OF met camera-bewaking OF zelfs met “bodygards” bewaakt worden. Hoop toch dat we in de toekomst nog normaal van alle werken van de standhouders mogen blijven genieten.

In ieder geval heel veel sterkte

yvonne

• Thea Evers

Hoi Melissa wat erg!!!!Je mooie schilderijtjes!!!

Bij een andere mevrouw waar ik voor brei ,hebben ze popjes meegenomen,zonder te betalen.Verschrikkelijk!!!Ze kon er niet over uit,het is gebeurd toen ze aan het inpakken was.

Straks (misschien)alles achter glas.

Groetjes Thea

• Gerda

de beurs is zo druk, dat MOET toch iemand gezien hebben zou je denken. Dan geef je zo iemand toch aan….. zulke mensen verzieken het voor de rest.

• Nancy

Ohh wat erg zeg! Echt schandalig dat dit gebeurt. Als je ziet wat mensen verkopen voor een paar euro terwijl handen daar dagen mee bezig zijn en dan nog zoiets jatten ook!

Goed dat het hier gemeld word want zo kan iedereen alert zijn mochten ze ergens opduiken.

Wat een vreselijke domper moet dit zijn. Sterkte!

Groetjes Nancy