Boekjes Peter Rabbit/Beatrix Potter

• Charissa

Voor de kinderkamer van mijn poppenhuis ben ik op zoek naar boekjes 1:12 over Peter Rabbit en andere boekjes van Beatrix Potter. Ik heb al geprobeerd mijn eigen boeken (1:1) te fotograferen, maar dat wordt niks. Heeft iemand een idee? De voorkantjes krijg ik wel te pakken via internet, maar geen zijkanten en achterkanten… HELP

• Pamela (vianen)

Hoi Charissa,

Ik heb in mijn webwinkel boekjes te koop van Beatrix potter.

Boekjes met inhoud en zonder inhoud.

Groetjes Pamela

www.winkelplein.nl/pamela

• Charissa

Hoi Pamela,

Bedankt ik heb je al gemaild! Mooie spulletjes weer op je site. Groetjes Charissa

• To

Hallo Charissa,

Hallo Charissa,

Ik zag je vraag op het prikbord en kan je het volgende aanbieden.Deze workshops hebben wij met onze groep gedaan. .Maar je kan ze ook bestellen.Je krijgt ze dan netjes thuisgestuurd met een volledige beschrijving erbij.De boeken moet je zelf maken dus.Mocht je interesse hebben mail me dan even dan kan ik het doorgeven aan diegene die de workshops gegeven heeft.

.De boekjes staan in onderstaande lijst.Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen

1e workshop:

The Tale of Peter Rabbit

The Tale of Benjamin Bunny

The Tale of Jemima Puddle Duck

The Tale of Mrs Tittlemouse

The Tale of Tom Kitten

Workshop kost E 10,00 per 5 boekjes. Voor de online komt er per 5 boekjes (65 gr.)

E 1,32 verzendkosten bij.

2e workshop:

The Tale of Squirrel Nutkin

The Tale of Mrs Tiggy Winkle

The Tale of Flopsy Bunnies

The Tale of the Taylor of Gloucester

The Tale of Jeremy Fisher

Workshop kost E 10,00 per 5 boekjes. Voor de online komt er per 5 boekjes (65 gr.)

E 1,32 verzendkosten bij.

De overige 12 boeken zijn E 20,00 + 1,76 verzenden totaal. Dat is een speciale korting als

iemand de volledige set afneemt.

groetjes To

Charissa schreef:

>

> Hoi Pamela,

> Bedankt ik heb je al gemaild! Mooie spulletjes weer op je

> site. Groetjes Charissa

• Charissa

Bedankt To, ik ben inmiddels (bijna) voorzien. Groetjes Charissa