pipowagen 1:144

• Anita

Hoi,

Tja het is alweer een tijd geleden maar vorig jaar stond op de beurs in Arnhem, sotnd er iemand met een 1:144 pipowagen…helemaal spijt dat ik hem niet heb gekocht en volgens mij was het een bekend iemand in poppenhuisland, maar ik kan niet op haar naam komen, arghhhh!!

Wie o wie weet het ???

Groetjes Anita

• Marjan

Ik dacht dat het Loes Snoodijk is.

Marjan

• Poohbeer

Klopt is Loes, Anita, ik heb evt haar email adres wel, mail me maar even.

groetjes Petra

• Dreamy

Volgens mij staat deze pipowagen met beschrijving hoe hem zelf te maken in de Dolls House Nederland van deze maand maart, nummer 40.

Deze is inderdaad van Loes Snoodijk.

• Anita

Wauw, bedankt dames, ik zal kijken of ze een site heeft, en ren straks direkt naar de winkel om te kijken of ze de DHN nog hebben.

Groetjes Anita

• Petra

Oh foei, (van mij) had ik meteen moeten zeggen…

Soms gaan de dagen zo snel om, dat ik vergeet wat er in DHN staat….

Ben dan er vaak voor bezig en lees de vaste dingen, en zeg dan wel ooh en aah, maar kwam even niet bij me op over Pipoo… oeps.

Anita kan je wel zeggen, dat je gewoon elk nummer niet kunt missen eigelijk.

Enneh voor iedereen, jullie wisten toch wel dat DHN ook een prima inhoudsopgave heeft online???????

http://www.dollshousenederland.nl/

groetjes Petra

• Loes Snoodijk

Hallo Anita,

zoals de mensen hier al aangeven staat de workshop voor de pipowagen 1op144 inderdaad in de DHN. Mocht je hem nu niet meer kunnen vinden mail me dan even prive, dan stuur ik je de workshop toe en over een poosje staat de workshop op mijn website.

groetjs,Loes

• Anita

Hoi,

Wat lief allemaal, een poppenhuisvriendin heeft de DHN al voor me klaarstaan, ik kon hem inderdaad niet meer krijgen hier in Vendam.

Dus ik ga hem zeker uit proberen hoor!!!

Erg bedankt Loes, wat ontzettend aardig.!!!

Groetjes Anita