Opzoek naar iemand die ik op de beurs in Eindhoven tegen kwam.

• linda

Hallo

Ik ben opzoek naar iemand die ik op de beurs in Eindhoven tegen kwam.

De dame of dames hadden een eigen stand bij de nooduitgang.

Ik weet geen naam meer (te veel indrukken gehad denk ik die dag)

Maar weet iemand wie ik bedoel? de kraam had ook baby spulletjes, corsetjes, en mini speelgoedjes. We hebben het nog gehad over haar gemaakte prijskaartjes met een heel klein meisje erop.

Ik zou nog wat komen kopen maar ik heb daar die dag geen tijd meer voor gehad.

Weet iemand een website heel graag.

alvast bedankt

groetjes linda

• Bettie en Matt

Misschien zoek je www.smalldesigns.nl

Groetjes,

Bettie

www.labet.be

• linda

Lieve Bettie dat ben ik zelf linda van smalldesigns hi hi maar ik ben inderdaad opzoek naar iemand die ook zo'n soort spulletjes verkoop als ik.

ps. Ik neem nog contact met je op voor het babytje.

liefs linda

• Trudy Maton

Hallo, Linda, ik denk dat je Reneeltje bedoelt, die stond bij de nooduitgang, en heeft alles wat je noemde, voor zover ik weet heeft ze geen website, maar op marktplaats,die hier rechts in beeld staat, staan veel advertenties van haar, gr. Trudy

• linda

bedankt Trudy

Ik ga even op marktplaats kijken of ik haar een mailtje kan sturen.

groetjes linda

• Petra

De marktpagina staat ze, zet bij vragen stellen een oproepje, dan zie je ze wel.

Had je trouwens geen overzichtje bij entree gehad? je stond zelf, maar een plattegrondje met adressen zal er vast zijn geweest.

groetjes Petra

p.s. geen merkjescontrole gezien?

• adrie van der helm

hoi

reneeltje heeft wel een mijn album site daar staan diverse dingen op weet niet precies hoe het werkt maar hier is de link gr adrie van der helm

http://www.mijnalbum.nl/Album=VSMCDTUC

• linda

Hay Petra

Nee dat verbaasde mij ook ik heb geen plattegrondje gezien. Ik heb ook zoveel indrukken gehad van die dag.

Ik heb gelukkig geen controle gehad op de zwitsal spulletjes. Ik zag dat er meerdere mensen merkproducten verkopen. Ik houd daar gewoon rekening mee, zelf iets bedenken is nog leuker ook!!

Maar ik heb ze gevonden reneeltje, Ik heb meteen wat bij haar besteld.

bedankt voor jullie reacties.

groetjes linda