PLaymobioppenuis

• Skjoezz Mie

Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft ervaring met of is in het bezit van een Playmobil poppenhuis.

Ikzelf vind (op een plaatje) het 5300 huis (nostalgisch, niet meer in de handel) het mooist, maar daar worden zulke hoge bedragen voor gevraagd dat ik me eerst maar eens moet afvragen of zo'n huis wel iets is voor ons poppenhuis-hobby-isten.

Dus vertel!

groetjes Astrid.

• Anouk

Ik heb dat huis, maar doe het niet weg, vind het mooi en wil het bewaren voor als ik zelf ooit kinderen of neefjes/nichtjes heb. Als poppenhuisliefhebber denk ik niet dat ik het speciaal zou aanschaffen, maar ik heb het ooit gehad vroeger en nu hou ik het wel natuurlijk!!! :-)

• Monique

Hij is misschien wel leuk om neer te zetten maar voor je hobby kan je er volgens mij niet zoveel mee. Ben je van plan alle artikelen, meubeltjes enzo er bij te kopen of wil je hem dan met zelfgemaakte spulletjes inrichten? Als die dingen al zo duur zijn kan je misschien beter een houten huis aanschaffen voor dat geld. Daar kan je je hele fantasie in kwijt. Maar nogmaals, het ligt eraan wat je er mee wilt gaan doen.

Succes met je keuze!

Groetjess Monique