Deze boeken staan er inmiddels al wel een paar maanden op, op meerdere gebruikersnamen. Je kan een heel rondje maken. Klik de namen ernaast aan, en je kan eindeloos doorgaan bijna.
De American Miniaturist en de ,meeste boeken heb ik in de kast staan hier. Maar sommige dingen op de externe harde schijf is handig zoeken.
Als je picasa hebt gedownload, heb je een gebruikersnaam gekregen. als ik bv nu op de bovenstaande link klik, en ik klik op download, opent zich automatisch het programma. Het duurt vaak even voor alles geladen is, als je veel plaatjes of foto's op de pc hebt staan. Het is nml gelijk een mooi programma dat alle plaatjes/foto's in beeld brengt, overzichtelijk.
Je kunt zonder het programma van Picasa te downloaden ook de bladen opslaan, maar dan heel traag, bladzijde voor bladzijde….
Wanneer je de boekjes hebt gedownload, staan de boekjes in een map, downloads. Meestal op je C schijf, of onder jouw gebruikersnaam van je pc, dus jouw identiteit. Dan kun je allesmooi sorteren en hernoemen als je wilt.
groetjes