Welkom op dit nieuwe forum!

  • Splinter

    Hartelijk welkom op dit nieuwe forum.
    En: het mag gevuld worden met jullie berichten over Poppenhuizen & miniaturen.

    Om hier een bericht te plaatsen is het alleen nodig om je te registreren als gebruiker.


    Veel plezier,
    met vriendelijke groeten,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    neleke
    Zou het zomaar kunnen dat het gelukt is?
    Ja, het is je dus gelukt om aan te melden.
    Via “ Profiel ” rechtsbovenin (pijltje uitklappen) kun je o.a. weergave van je naam wijzigen (maar niet de feitelijke inlognaam)


    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    Welkom Nancy, Nelleke & Marijke!


    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    louisa
    Ik wilde iedereen met de hobby poppenhuizen even het volgende laten weten:

    Aanstaande Zaterdag allemaal kijken naar TV Noord het programma Dam OP gaat langs bij Alida Otjes in Veendam
    om haar collectie te bekijken en dat is echt de moeite waard.

    Louisa, bedankt voor de melding.
    Deze uitzending valt nog online te bekijken via RTV-Noord Gemist:

    http://www.rtvnoord.nl/gemist/gemist.asp?v=28401 [rtvnoord.nl]

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • andre

    Mijn moeder was een poppenhuis hobbyist ik zeg was omdat ze dementerend is en er niet veel meer van weet omdat ze zo fanatiek was heeft ze in al die jaren best veel verzameld nu wilde ik graag via deze site in contact komen met een of meerdere hobbyisten uit zoetermeer e.o. die haar verzameling kunnen gebruiken of over willen nemen

    Groet Andre