Mijn poppenhuis / miniaturen

  • Splinter

    Presenteer onder dit onderwerp je poppenhuis en/of miniaturen.
    Dat kan door een link naar je weblog in je bericht te zetten of door (via HTML-code) een plaatje in te voegen (nadere instructie hierover volgt. Forum is nu net gestart)

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    Allemaal hartelijk bedankt, en ik zie dat Nancy al uitgevogeld heeft hoe ze hier een plaatje invoegt.
    Zo te zien via een link naar een website ‘ animaatjes.nl ’ ?

    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    poppenhuishobbyforum
    Ja toch, zo kunnen we leuke foto's laten zien.
    Het is helemaal de bedoeling dat hier leuke dingen komen te staan.
    Lukt het je ook om een foto van je poppenhuis vanuit je eigen blog hier te plaatsen?

    (ik moet zelf nog even uitvogelen welke html code ik precies moet invoegen. Ik meen iets van (img) …. maar dan met rechte haken (als ik hier een rechte haak plaats komt dat niet in het bericht) )


    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    poppenhuishobbyforum
    Hier een klein hulpje voor jou en mensen die een foto willen plaatsen.
    Het is natuurlijk niet mijn forum en ik heb ook geen aandelen ofzo…
    Maar ik vind het moeilijk om niet te helpen …zo ben ik nu eenmaal… dus misschien heb je hier iets aan?
    Omdat img niet te plaatsen is in een tekst uitleg is het in een afbeelding verwerkt.
    Als je een mooiere of uitgebreidere uitleg gaat plaatsen kan je dit gerust deleten hoor.



    Nou, ik vind het heel fijn dat je het hebt uitgelegd. Momenteel had ik weinig tijd om het te proberen laat staan uit te leggen. En dan ook nog met de rechte haken die het html veld hier niet zomaar als tekst accepteert. Bedankt hoor!

    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter



    Lukt mij nu ook. :-)

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    Kijk, dit fleurt de boel (in miniatuur) wel wat op!

    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    thuis-in-het-klein
    Een foto kan je heel eenvoudig toevoegen via tinipic
    Da's een mooi huis! Zelf ontworpen of met behulp van een pakket gemaakt?

    http://tinypic.com/ [tinypic.com] en http://postimage.org/ [postimage.org] zijn inderdaad goede opties om foto's naar het web te uploaden en hier te tonen via een link.

    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Splinter

    thuis-in-het-klein
    P.S. Heb trouwens een vraagje hoe krijg ik wat in het fotovlak (jij hebt b.v. je kasteel)?
    Ik zie echt niet dat dat mooie huis 3e hands is!

    Fotovlak: ga naar ‘profiel’ (username) settings rechtsbovenin. Selecteer ‘avatar’ en klik ‘bestand’ (uploaden).
    Hopelijk lukt het dan voor je.

    Groetjes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum